mini-fred
Well-known member
nee ik ga hem absoluuut niet vol bouwen.
ik heb een enorme afschuimer, zodat ik een lekker vol vissenbestand kan maken 😀
ik wil in feite gewoon 3 pilaren maken, met daartussen gewoon zicht op de achterwand (pilaar/stukje wand/pilaar/stuje wand / pilaar)
deze bak is 50cm diep, dus kan een pilaar van 25 cm breed maken, en dan lekker de hoogte in.
het koraal dat er nu in staat is allemaal nog vrij klein, geen hele grote stukken, dus alles moet nog even groeien.
volbouwen met steen gaat hem zoiezo niet worden!.
ik heb vandaag 4 stekken gehaald trouwens!
2 groene montipora platen (best redelijk grote stukken)
1 paarse monitpora plaat
1 stekje ster poliep, deze is lekker klein en jong, maar hoop op een snelle groei/uitbreiding.
verder ben ik versteld van deze verlichting, alles ziet er echt super happy uit onder de grote tmc tegels.
flink wat licht er direct onder, zat voor sps groei !
ik moet wel me CA gehalte in de gaten gaan houden, en bij doseren op dit tempo gaat dat hard naar beneden
ik heb een enorme afschuimer, zodat ik een lekker vol vissenbestand kan maken 😀
ik wil in feite gewoon 3 pilaren maken, met daartussen gewoon zicht op de achterwand (pilaar/stukje wand/pilaar/stuje wand / pilaar)
deze bak is 50cm diep, dus kan een pilaar van 25 cm breed maken, en dan lekker de hoogte in.
het koraal dat er nu in staat is allemaal nog vrij klein, geen hele grote stukken, dus alles moet nog even groeien.
volbouwen met steen gaat hem zoiezo niet worden!.
ik heb vandaag 4 stekken gehaald trouwens!
2 groene montipora platen (best redelijk grote stukken)
1 paarse monitpora plaat
1 stekje ster poliep, deze is lekker klein en jong, maar hoop op een snelle groei/uitbreiding.
verder ben ik versteld van deze verlichting, alles ziet er echt super happy uit onder de grote tmc tegels.
flink wat licht er direct onder, zat voor sps groei !
ik moet wel me CA gehalte in de gaten gaan houden, en bij doseren op dit tempo gaat dat hard naar beneden