Ja die dus de dikke koe ( pasop ze is dokter )
Ja die dus de dikke koe ( pasop ze is dokter )
Die zat in de vorige regering . Die had 26 milj mondmaskers laten verbranden omdat de opslag ervan teveel geld kostte . Toen ze daar vragen over stelde wist ze van niks .
Een reportage hier heeft zwart op wit bewezen dat zij hiervan de opdracht gaf .
Ik zeg @jessicapilon als minister van volksgezondheid jij als minister president @Nicolientje-W als Minister van kunst en Cultuur @willem666 Minister van Socialdistancing 😉Ja ze hebben wel eerst hun eigen wereldrecord wat scherper (land zonder regering) geplaatst en dan zijn 7 partijen die de verkiezingen verloren hebben beginnen samen hokken .
Ben ik helemaal voor te porren, ga ik vooral veel snoepreisjes naar culturele dingen maken en alles in eigen zak steken, oja en als je tegen ben hebbie pech want dat is mijn beleid: geen beleid is ook een beleid 😆Ik zeg @jessicapilon als minister van volksgezondheid jij als minister president @Nicolientje-W als Minister van kunst en Cultuur @willem666 Minister van Socialdistancing 😉
Eigen zak eerst en wij zijn tenminste eerlijk we komen er voor uit . Noemen wij de nieuwe politiek !!!Ben ik helemaal voor te porren, ga ik vooral veel snoepreisjes naar culturele dingen maken en alles in eigen zak steken, oja en als je tegen ben hebbie pech want dat is mijn beleid: geen beleid is ook een beleid 😆
Ja precies, wij zijn transparant, als ik iemand een klootzak vind dan ga ik niet lopen meesmuilen, dus mezelf maar kiesbaar stellen, lijstnaam: kunstloos1Eigen zak eerst en wij zijn tenminste eerlijk we komen er voor uit . Noemen wij de nieuwe politiek !!!
Ik heb begrepen dat ze een regering hebben. Nu moet er nog alleen nog geregeerd worden....Hrbben jullie ondertussen weer een regering dan? 🤣
Dat is het moeilijkste dus ....Nu moet er nog alleen nog geregeerd worden....
John komt daar wel eens langs als ie levend voer moet halen bij Frits 😀
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.