Lada grapjes..Al eerder gepost,,maar gooi deze er nog even in voor wie deze nog niet kent.Vind het zelf wel een leuke,
Een man komt bij een automaterialenzaak en verteld dat hij 2 buiten-spiegels wil voor zijn lada,zegt de bali-medewerker,dat is een deal.
Pas op he 😂Twee Limburgers op wandel zien in de verte een bananenschil liggen
'Oei', zegt de ene, 'dat gaat weer pijn doen'.
Pas op he 😂
Het is altijd beter een perfecte plaatsbepaling te hebben om het een en ander goed te begrijpen...Twee Limburgers op wandel zien in de verte een bananenschil liggen
'Oei', zegt de ene, 'dat gaat weer pijn doen'.
Hrbben jullie ondertussen weer een regering dan? 🤣Bekijk bijlage 310922
Eigenlijk zou er een speciaal topic moeten aangemaakt worden want weet niet of ik het echt grappig moet vinden . De werkelijkheid is dat er nog 2 apen ontbreken want we hebben 5 zo'n ministers jaaaaaaaaaaaaaaaaa 5
Ja ze hebben wel eerst hun eigen wereldrecord wat scherper (land zonder regering) geplaatst en dan zijn 7 partijen die de verkiezingen verloren hebben beginnen samen hokken .Hrbben jullie ondertussen weer een regering dan? 🤣
Waanzin, maarja, niey dat het hier veel beter is 👍🤣Ja ze hebben wel eerst hun eigen wereldrecord wat scherper (land zonder regering) geplaatst en dan zijn 7 partijen die de verkiezingen verloren hebben beginnen samen hokken .
Bekijk bijlage 310922
Eigenlijk zou er een speciaal topic moeten aangemaakt worden want weet niet of ik het echt grappig moet vinden . De werkelijkheid is dat er nog 2 apen ontbreken want we hebben 5 zo'n ministers jaaaaaaaaaaaaaaaaa 5
Die zat in de vorige regering . Die had 26 milj mondmaskers laten verbranden omdat de opslag ervan teveel geld kostte . Toen ze daar vragen over stelde wist ze van niks .moet volgens mij ook een Obese aapje bijzitten als ik mij niet vergis 😅
Auwch...Die zat in de vorige vergadering . Die had 26 milj mondmaskers laten verbranden omdat de opslag ervan teveel geld kostte . Toen ze daar vragen over stelde wist ze van niks .
Een reportage hier heeft zwart op wit bewezen dat zij hiervan de opdracht gaf .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.