Moppentappen!


Screenshot_20201017-213927__01.jpg
 
Jantje belt over bezweet aan bij zijn vriend en staat met een tasje van de Media-Markt voor de deur en zegt doe gouw open.

Zijn vriend vraagt wat er aan de hand is, hij zegt ik heb net een hardloopwedstrijd gewonnen, ik ben eerste geworden, de verkoper 2e en een agent derde.
 
Een Amerikaan van het type dikke buik en rokende sigaar in de mondhoek land land op Schiphol, na door de schuifdeuren gelopen te hebben met zijn vrouw 4 meter achter zich met de koffers slepend roept hij luidkeels om een taxi.

Ze stappen beide achterin de in de taxi en de Amerikaan gooit een flink pak Dollars op de voorbank,, de taxi chauffeur, positief aangeslagen vraagt wat de bedoeling is.

De Amerikaan zegt zo van laat mij is het een en ander zien,, ga maar gewoon rijden. De Taxi chauffeur laat na niet al te lange tijd de Johan Cruijff Arena zien, maar de Amerikaan is geheel niet onder de indruk,,,bij ons in Amerika zijn de stadion's veel groter.

Aangeslagen rijdt de taxi chauffeur maar weer een rondje en laat de Amsterdamse grachten met de rondvaartboten zien, weer is de Amerikaan niet enthousiast, ,,wij hebben de Mississippi, is veel breder en onze boten zijn groter, de taxi chauffeur begint zich nu rood aanlopend behoorlijk te ergeren en besluit richting Rotterdam te rijden om het Feijenoord stadium te laten zien.

Daar in de buurt te zijn gearriveerd rijden ze langs de Euromast, en de Amerikaan vraagt enthousiast wat is dat voor een mooie toren ,,,,,,de taxi chauffeur antwoord geirriteerd met de opmerking van,, geen idee stond er gisteren nog niet.
 
Al eerder gepost,,maar gooi deze er nog even in voor wie deze nog niet kent.Vind het zelf wel een leuke,

Een man komt bij een automaterialenzaak en verteld dat hij 2 buiten-spiegels wil voor zijn lada,zegt de bali-medewerker,dat is een deal.
Lada grapjes..

Hoe herken je een Lada sportive?
Die heeft een tennisbal op de trekhaak.

Heb herken je de Lada de luxe?
Die heeft achterruit verwarming.
 
download (1).jpeg
 
Dat was prachtig gisteren 😂
 
1603866181828.png


Eigenlijk zou er een speciaal topic moeten aangemaakt worden want weet niet of ik het echt grappig moet vinden . De werkelijkheid is dat er nog 2 apen ontbreken want we hebben 5 zo'n ministers jaaaaaaaaaaaaaaaaa 5
 
Bekijk bijlage 310922

Eigenlijk zou er een speciaal topic moeten aangemaakt worden want weet niet of ik het echt grappig moet vinden . De werkelijkheid is dat er nog 2 apen ontbreken want we hebben 5 zo'n ministers jaaaaaaaaaaaaaaaaa 5
Hrbben jullie ondertussen weer een regering dan? 🤣
 
Hrbben jullie ondertussen weer een regering dan? 🤣
Ja ze hebben wel eerst hun eigen wereldrecord wat scherper (land zonder regering) geplaatst en dan zijn 7 partijen die de verkiezingen verloren hebben beginnen samen hokken .
 
Ja ze hebben wel eerst hun eigen wereldrecord wat scherper (land zonder regering) geplaatst en dan zijn 7 partijen die de verkiezingen verloren hebben beginnen samen hokken .
Waanzin, maarja, niey dat het hier veel beter is 👍🤣
 
Bekijk bijlage 310922

Eigenlijk zou er een speciaal topic moeten aangemaakt worden want weet niet of ik het echt grappig moet vinden . De werkelijkheid is dat er nog 2 apen ontbreken want we hebben 5 zo'n ministers jaaaaaaaaaaaaaaaaa 5

moet volgens mij ook een Obese aapje bijzitten als ik mij niet vergis 😅
 
moet volgens mij ook een Obese aapje bijzitten als ik mij niet vergis 😅
Die zat in de vorige regering . Die had 26 milj mondmaskers laten verbranden omdat de opslag ervan teveel geld kostte . Toen ze daar vragen over stelde wist ze van niks .
Een reportage hier heeft zwart op wit bewezen dat zij hiervan de opdracht gaf .
 
Die zat in de vorige vergadering . Die had 26 milj mondmaskers laten verbranden omdat de opslag ervan teveel geld kostte . Toen ze daar vragen over stelde wist ze van niks .
Een reportage hier heeft zwart op wit bewezen dat zij hiervan de opdracht gaf .
Auwch...

Heb je het over deze?
unnamed (3).jpg
 

Terug
Bovenaan