Wat is er nieuw

mss zijn Rio nanay 900 liter

• Onderwerp starter Onderwerp starter mss
  • Startdatum Startdatum
16751460341_cc5d422a47_o.jpg
IMG_8807 by stijnkoch, on Flickr

16752689095_b318cfaa58_o.jpg
IMG_8812 by stijnkoch, on Flickr

Bedankt Zwits, Doe mijn best als ze eenmaal gesettled zijn zal het wat makkelijker worden foto's te maken 🙂 ben echt helemaal gek op het groene monster

Nogmaals heel mooi man! Zou wel die legholen iets beter wegwerken.

Mooi bakkie en mooie L nummmertjes Stijn.Na zo een lange zoektocht ben ik toch benieuwd waar je mee op de proppen komt qua vissen.

Moeten wel heel bijzondere vissen worden dan?! 😀

Haha, De zoektocht heeft me eigenlijk laten zien dat ik geen zin in moeilijk heb 😉 dus speciaal mwah maar mooi voor mij ja

Bedankt voor je complimenten Marc

Fraaie elletjes heb je.

Bedankt, ben er ook erg blij mee moet ik zeggen. Ze hebben zich allemaal laten zien op 1 koppel na die ziet lekker in een hol

prachtig! heel mooi ingericht

had nog nooit een L nr gezien met rood erin, erg mooi!
al mag je andere Lnr er ook zeker zijn.

jakkie30 zei:
prachtig! heel mooi ingericht

Bedankt voor je compliment ben zelf erg tevreden al is er altijd ruimte voor verbetering.

Zwits zei:
had nog nooit een L nr gezien met rood erin, erg mooi!
al mag je andere Lnr er ook zeker zijn.

Dat zie je inderdaad niet vaak, maar deze hebben echt zo'n baksteen rood in hun erg mooi om te zien.

En zo na 3 dagen observeren lijken me het ook de minst schuwe.

Bedankt voor je compliment. De andere is denk mijn favoriet en wil daar ook nog een man voor zoeken al is het zo dat ze enorm langzaam groeien dus heb geen haast.

MelvinB zei:
Waarom met flits? 😛

Haha de foto's waren gemaakt net voor uit gaan van de lamp dus de flitser sprong aan.

Zal wel wat foto's maken voor je zonder haha de kleur van de vissen blijft het zelfde (mooier zonder maar bijna zelfde)

prachtige L nummertjes 😀

Bedankt Dravik 🙂

Update:

Ramirezi zijn echt nog mini 2 a 3 cm grootte, al laten ze al best wat kleur zien al zeg ik het zelf en zwemmen nog samen wat waarschijnlijk over 1 a 2 cm wel gaat veranderen.

m_VW2GFWV8jMgb6AXmSy3fb8JKXbDNyy.jpegIMG_8949 by stijnkoch, on Flickr

Eques zijn mooier dan ik verwachten

m_VW2GFWV8jMgb6AXmSy3fb8JKXbDNyy.jpegIMG_8931 by stijnkoch, on Flickr

In totaal 30 stuk wil ze eventueel over een tijd nog aanvullen tot 50.

Simulans is een andere verhaal flinke uitval gehad wat zonde is van de vissen gelukkig regeling getroffen met Glaser waardoor ik nieuwe krijg + extra's wil ze uitbreiden naar 150 stuk

Mooie foto's! Ja, Simulans zijn gevoelig. Beste is om druppelmethode te gebruiken voor overzetten. Werkte bij mij ook goed.

Melvin, dit was al voordat ze aan kwamen, bij mij is er geen 1 meer gestorven en inderdaad druppeltest doe ik. Hopelijk volgende week krijg ik weer nieuwe binnen.

Bedankt voor jullie complimenten heren

Wat een prachtige vissen heb je.
Wel een bak naar mijn smaak.

@rikkert, Enorm bedankt is in zekere zin simpel qua vissen maar in de setup ziet het er prachtig uit. Nu even kijken wat er nog bij

Het zijn mooie Ramirezi's!
tenminste niet zoveel zwart, wat meer tegen wildkleuren aan.

Zijn ook wildvang dus dat verklaard een hoop, en zijn nu zo'n 2 a 3 cm dus hebben nog flink wat te groeien 🙂 kan niet wachten tot ze volwassen zijn

ah dat verklaard inderdaad een hoop! mooie visjes man!

Prachtig! Hier doe ik mijn hoedje voor af :petjeaf:

Mooi. Hoeveel ramirezis heb je???

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan