Wat is er nieuw

mss zijn Rio nanay 900 liter

• Onderwerp starter Onderwerp starter mss
  • Startdatum Startdatum
Ja ze Willen er graag op 🙂

Mooi mooi!mkan niet anders zeggen. Kom maar op met de rest van het bestand straks 😉

Ziet er top uit!

blijven schitterende visjes die moliwe's!
zijn nog jong of vergis ik me daarin? denk ik te zien aan je mannetje.

Mooie sfeer in de bak , prachtige vissen en hele mooie foto's :thumbs:

Prachtige foto's Stijn! Is het enkel West-Afrikaans of minder specifiek? Anders heb ik nog wel iets interessants wellicht; Microctenopoma's? 😀

Leuk dat je voor West-Afrika gaat trouwens. Mooie keuze!

Mooi koppeltje. Wat een kleurenpracht!

Super mooie foto en vissen natuurlijk!

Richvio zei:
Ja ze Willen er graag op 🙂

Aandacht geil..Ben er wel blij mee hopelijk zijn de toekomstige aanwinsten ook zo.

Zwits zei:
blijven schitterende visjes die moliwe's!
zijn nog jong of vergis ik me daarin? denk ik te zien aan je mannetje.

Bedankt, sprak me inderdaad erg aan de moliwe maar komt nog een koppel van een ander soort bij. Nee man is toch al goede 7-8 cm

NickM zei:
Mooi mooi!mkan niet anders zeggen. Kom maar op met de rest van het bestand straks 😉

Haha bedankt Nick, ik zelf ook kan niet wachten maar ga echt voor kwaliteit en kleur dit keer 🙂.

Jeppo zei:
Prachtige foto's Stijn! Is het enkel West-Afrikaans of minder specifiek? Anders heb ik nog wel iets interessants wellicht; Microctenopoma's? 😀

Leuk dat je voor West-Afrika gaat trouwens. Mooie keuze!

Dankje 🙂 word er steeds beter in. De microctenopoma staat op het lijstje enkel geen idee welke.

Nou. Laat maar komen hoor 🙂

Ja, zulke foto's zien we graag!

Met de foto's of met het overige bestand haha 😉 beide zie ik zelf ook graag is tenslotte een foto album. Reactie worden dan ook altijd erg gewaardeerd maar ook kritiek of aanmerking.

Mooi Stijn 🙂

Paar bladeren op de bodem zou nog wel mogen!

Mascha&Ivo zei:
Mooi Stijn 🙂

Paar bladeren op de bodem zou nog wel mogen!

Bedankt Ivo 🙂 zal uiteindelijk ook wel gebeuren of eventueel nog wat kleine takken erbij.

Mooi hoor. Prachtig gewoon! Heerlijke bak vindt ik dit. Lekker donker en duister met prachtige vissen. Goed bezig Stijn.

NickM zei:
Mooi hoor. Prachtig gewoon! Heerlijke bak vindt ik dit. Lekker donker en duister met prachtige vissen. Goed bezig Stijn.

Bedankt 🙂 word altijd gewaardeerd als een andere het ook kan waarderen. Ben zelf ook erg te vreden met de inrichting denk ook dat er niks meer aan veranderd.

De vissen zijn erg nieuwsgierig en interessant om na te kijken. Uiteraard nog flink wat uitbreiding de komende weken/maanden

Ludger zei:
Prachtige foto's en vissen!

Enorm bedankt Ludger 🙂 Foto's lukt me ook steeds beter

mooie nieuwe aanwinsten!
kan zo niet plaatsen welke het zijn, silviae?

Dat klopt helemaal het is de silviae, dit is een vrij groot koppel man 9-10 cm en vrouw 11-12 cm de moliwe zijn echt mini tot nu toe gaat het goed.

Bedankt 🙂 de kleine visjes zijn echt te leuk

Mooi Stijn. Goed bezig!

wat een prachtige bak blijft dit toch!

hopen dat het goed blijft gaan met die visjes want die zijn prachtig gekleurd!

Ziet er prima uit. Wat komt erverder nog bij?

Cowboynl zei:
Ziet er prima uit. Wat komt erverder nog bij?

Bestand zal langzaam opgebouwd worden komt nog zeker 1 soort cichliden bij en school vissen plus eventueel nog 1 a 2 koppels Killivisse

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan