jan fokke
Well-known member
Volgens mij zijn er een paar garnalen overleden. Kan alleen geen oorzaak vinden waarom niet.
Ik meet geen No2 en NH3.
Ik meet geen No2 en NH3.
Idd beginnen met plantenvoeding toevoegen. Zoveel mogelijk alg weghalen. Zou ook ff kijken of er onder het hout/steen ook blauwalg of misschien wel bodemrot zit.Net de stroming wat aangepast
NO3 is 0
Po is 0,5
dus daar moet ook nog even wat aan gebeuren denk ik
Nee gewoon wekelijks onderhoud en iedere week wat planten voeding toevoegen.Maar heb je sinds februari tot nu nog iets extra's gedaan om het zo mooi te krijgen?
Oke dank je wel. Ondaks alle algen is hij toch heel mooi geworden!Nee gewoon wekelijks onderhoud en iedere week wat planten voeding toevoegen.
Om de week de filterwatten verschonen in het filter en daarnaast als de planten te hoog worden deze gewoon afgeknipt.
Iedere week 7ml micromix aquarium voeding.
En een waterwissel van 10% iedere week.
Bekijk bijlage 375313
IK heb al langere tijd in huis. Maar zag dat het er nog steeds gewoon te krijgen is.Waar heb jij de Micromix weg Jan want dat bedrijf in verweggiestan is offline volgens mij dus ben benieuwd waar je het weg hebt. Of heb je het al langere tijd in huis?
Ik gebruik nu voor nood de Tenzo.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.