ja is net na verversingHeb je ververst want de dc is weer erg donker.
ja klopt daarna co2 best opgeschroeft bubbels waren niet meer te tellen. (dennlere diffucer small). dc was toen wel groen.Vaak moet hij even indraaien Jan.
DC is weer erg donker op de foto.
ja maar de bak is niet heel erg hoog dus dan heeft het minder tijd om op te lossen tot het boven is en met een grotere diffucer heb je dus breder oppervlak dus zal er meer oplossenOf je dan minder nodig hebt weet ik niet want als de diffuser goed werkt dan zal dat denk ik weinig uitmaken.
Ik heb in de kleinere bakken altijd een flipper gebruikt en dat beviel me prima.
ja klopt ben meteen ook met stootkuur carbo begonnen. Voor vakantie had ik al last van algen maar nu is het te veelJa de algen hebben toegeslagen Jan.
haha dan hoop ik dat die wat meer stabiel draaid zodat het allemaal wat beter gaatVolgend jaar dus geen vakantie meer 😉
dankje hopelijk blijven ze dit keer wel in leven. Heb ze heel rustig overgewend duurde een uur via druppel methode. dus daar kan het niet aan liggen nu.Leuke garnaaltjes Jan.
Ja klopt nu alleen nog even kijken wat de geleidbaarheid van het water doet na het wisselen met het toevoegen van planten voeding. Anders moet ik mischien toch dagelijks gaan toevoegen via doseer pomp.Dat moet dan goedgaan jan.
ik heb het aquarium nu sinds een maand of 2 op co2 draaien daarvoor hele tijd zonder co2 maar toen ook nog veel alg. Normale verlichting hoeveel lumen is dat want ik heb nu 19 lumen per liter er boven voor 7 uren per dag. PLanten voeding geef ik planted box lean dosing. 8ml per week.Ja je hoort over de co2 wisselende ervaringen en ik denk dat de wat gevoeligere garnalen niet tegen veel co2 kunnen.
ja echt wel, maar ik zie nu aan de dc dat die wel heel erg geel is dus denk dat het daardoor komt.Dat is balen Jan.
ja hopelijk is het morgen beter nu co2 wat terug gedraaidJa daar kunnen ze dan ook slecht tegen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.