jan fokke
Well-known member
Ja klopt en hij is nog steeds verder aan het ontwikkelen. Zie nu ook dat de mosjes op de stenen ook aanslaanOke dank je wel. Ondaks alle algen is hij toch heel mooi geworden!
Ja klopt en hij is nog steeds verder aan het ontwikkelen. Zie nu ook dat de mosjes op de stenen ook aanslaanOke dank je wel. Ondaks alle algen is hij toch heel mooi geworden!
Als je wil bestellen en inloggen dan staat er warning out of order in beeld zover ik zie.IK heb al langere tijd in huis. Maar zag dat het er nog steeds gewoon te krijgen is.
http://aquarium-fertilizer.eu/micromix-plus-buy-39
ja hier lukt het ook nietAls je wil bestellen en inloggen dan staat er warning out of order in beeld zover ik zie.
Ik krijg ook niks in de winkelwagen namelijk zonder inloggen.
Heb nog wel een redelijke voorraad hier thuis nog 10 zakjes van 10 gramja hier lukt het ook niet
ja weet ik van de datum op de fles. Heb hier nog fles liggen die ik niet gebruik dus zou alleen een reduceer ventiel nodig hebben en nog een magneet ventielIk kocht de co2 allemaal op MP en dan ben je vaak niet veel geld kwijt. Wel op de keuringsdatum van de fles letten Jan.
oke dan zal ik daar eens gaan kijken wat ik allemaal nodig heb
ph verlagende bodumJammer van die algen Jan en wat voor bodem heb je daarin?
dropchecker is groen. ja haal het zo veel mogelijk weg maar blijft terug komen.Tja toch raar al die draadalg en ik dacht dat je wellicht een bodem had met veel stikstof maar dat dus niet. Welke kleur is de dropchecker?
Haal je het wel zoveel mogelijk met de hand weg en blijft het telkens terugkomen?
ik heb de verlichting al wat hoger gezet staat nu op 28 lumen per literJa 20 is niet erg veel opzich en ik zit net een tikkie hoger.
mischien is er in dc wat water bij gekomen of is vertekend beeld van de foto. Klopt plantjes bewogen niet net filter schoongemaakt en nu bewegen ze wel. Maak straks wel filmpjeDe kleur van de dc is meer bruinig en dat is raar. Op de video zie ik geen plantjes bewegen maar je kan het testen met wat diepvriesvoer bijvoorbeeld.
Ik zit er over te denkne om het filter te gaan vervangen voor een extern filter denk dat dat beter werkt. Moet alleen even kijken welke geschikt is voor dit bakjeJa altijd lastig en wat ook zou kunnen is dat de filter behoorlijk vol zat waardoor die minder heeft gewerkt en je een klein beetje nh3/4 hebt gehad want dat is een boost voor algen en vaak dodelijk voor garnalen.
Als er geen bewoners inzitten dan kun je een stootkuur carbo proberen en zorgen voor een proper filter.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.