Ik zal een emmer water ophalen Jaap.En ja hoor het is weer zover reclames in overvloed dit terwijl het donateurs bedrag netjes is af geschreven via paypal.
Marcel wakker worden 😱😉
Ik zal Marcel weer even wakker maken op de vroege morgen😉Nog steeds problemen met advertenties op onhandige plaatsen.
Beginscherm:
Bekijk bijlage 351529
Na klikken op nieuwe onderwerpen:
Bekijk bijlage 351530
Gr. Ed
Bij mij weer problemen als ik op nieuwe berichten klik,Is het nu veranderd inmiddels?
Jij bent de beste 👍Ik heb het doorgegeven Marc.
Kan een fout van het laden van de pagina zijn, ik heb zo iets wel eens eerder gezienIs er iets veranderd?
Zijn er meer leden met dit fenomeen?
Bij mij staat het terug goed 👍Is er iets veranderd?
Zijn er meer leden met dit fenomeen?
Bij een ... chat is de mogelijkheid van gezeik groot, zo heeft onderzoek uitgewezen. 🙂😉Chrome binnen windows:
Er staat constant onder in mijn scherm iets te knipperen van die ... chat.
Kan dat gezeik uit?
Bekijk bijlage 352328
Edit: al gelukt.. om de 1 of ander reden stond chat weer aan.
wel bloed irritant dat zoiets dan staat te knipperen onder in je scherm... ookal zou je het wel gebruiken.
Plak een stuk tape op je scherm als het niet ophoud 😂Chrome binnen windows:
Kan dat gezeik uit?
Bekijk bijlage 352328
wel bloed irritant dat zoiets dan staat te knipperen onder in je scherm... ookal zou je het wel gebruiken.
Als dat knippert heeft iemand je een pm gestuurd via de chatChrome binnen windows:
Kan dat gezeik uit?
Bekijk bijlage 352328
Dat had ik dus ook, alleen als ik al mn pm's doorkeek bleef er nogsteeds staan 1 bericht. Dat is wel lastig. Maar bij mij staat hij nu wel op 0 misschien had hij het zelfde probleem..Als dat knippert heeft iemand je een pm gestuurd via de chat
En ik maar wachten op antwoord................Ja dat was t zo te zien (heb chat net ff snel aangezet om te checken), stond nog een bericht van eind augustus lastig te doen...
Bij mij weer problemen als ik op nieuwe berichten klik,
ik krijg dan enkel letters onder mekaar te zien,
maar enkel voor 2/3 van de pagina,
de onderste 1/3 van de pagina zie ik wel nog enkele nieuwe berichten staan.
Zo zie ik nieuwe berichten.Bekijk bijlage 352074
Ik heb weer hetzelfde probleem als ik op nieuwe berichten klik 🙁Ik heb het doorgegeven Marc.
Ik heb weer hetzelfde probleem als ik op nieuwe berichten klik 🙁
Je kan ook de browser volledig sluiten via taakbeheer dan zou het waarschijnlijk ook wel opgelost moeten zijn. Normaal op kruisje drukken laat het programma vaak op de achtergrond door draaien 😄Ik ook weer hetzelfde, maar de vorige keer hielp ccleaner hiertegen.
Die ga ik er dus straks maar weer eens een keertje op los laten.
Bij mij nog niet,Is het opgelost Marc en Lysia want anders vraag ik de eigenaar even om te kijken.
Bij mij is het ook terug inorde 🙂Als het goed is dan is het weer opgelost Lysia en Marc.
Bij mij is het ook terug inorde 🙂
Bedankt 👍
Tot de volgende ronde maar weer dan😉Klopt als een bus, Bedankt!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.