Nicolientje-W
Well-known member
Cookies en cache legenSinda vanmiddag kan ik niet meer inloggen via modem Caiway. Op iPad of iPhone zelfde resultaat. Op geen enkele browser. Deze melding. Wel via 4g op telefoon.
Bekijk bijlage 354912
Cookies en cache legenSinda vanmiddag kan ik niet meer inloggen via modem Caiway. Op iPad of iPhone zelfde resultaat. Op geen enkele browser. Deze melding. Wel via 4g op telefoon.
Bekijk bijlage 354912
Allang gedaan. Voordat ik hier wat post. Weet dr wel een beetje van.Cookies en cache legen
Ga vanmiddag kijken op de iMac en laptop vd ega. Maar iPhone en iPad doen niks. Vanmorgen ook niet.@Fozzy als poort 443 geblokkeerd is, dan zou het forum 0,0 bezoekers hebben.
Na de verhuizing nwe server had ik binnen 10 minuten meer dan 150 bezoekers. Ik begrijp dan ook niet waar je probleem zou kunnen liggen.
Voor zover ik weet ben je momenteel de enige die tegen issues aan loopt.
Tip die ik nog heb: heb je je caiway router als eens uit en weer aan gezet? En lukt het via deze aansluiting op een andere pc of device wel?
Hier kan ik met iPhone en iPad met WiFi gewoon het forum op. Ook op Windows PC (Windows 10 met Chrome - laatste versies) geen problemen.Maar iPhone en iPad doen niks. Vanmorgen ook niet.
Zou dan toch mn modem nu ineens problemen geven… heb alles getest. Alleen portforwarding lukt me nog niet in de Nokia van Caiway.Hier kan ik met iPhone en iPad met WiFi gewoon het forum op. Ook op Windows PC (Windows 10 met Chrome - laatste versies) geen problemen.
Raar dat elke andere site wel gewoon werkt op https. . Alleen AF na de omzetting niet.Hier ook geen problemen met inloggen Albert
Zo wel op pc aan als telefoon doen het prima.
Misschien dat de provider iets aan de instelling heeft gewijzigd
Bv van ip4 naar ip6 gaf hier ook even wat verbindings problemen
Volgens manlief is het een registerprobleem op jouw eigen pcRaar dat elke andere site wel gewoon werkt op https. . Alleen AF na de omzetting niet.
Ben al in modem bezig geweest naar ander ip adres en port forwarding. Ergens werkt caiway / delta het forum tegen via poort 443. Heb ze al aangeschreven. Maar die lui zijn nog trager dan een slak
Ligt niet aan de apple. Want met 4g kan ik op telefoon gewoon inloggen. Ook als hotspot. Probleem zit, denk ik, in het glasvezelmodem.Volgens manlief is het een registerprobleem op jouw eigen pc
Hier hetzelfde.Het enige wat ik merk is dat de site trager is dan anders.
Moet steeds ‘nadenken’ voor de rubriek opent.
Net of je wordt doorgeleid.
Heb hier net de website data verwijderd, helpt niet.
En wat een grote letters 😳Il wil niet moeilijk doen maar bij mij staan de nieuwe berichten niet goed. Letters staan onder mekaar .
Niet de eerste keer dus en ik geef het door.Zo zie ik nieuwe berichten.Bekijk bijlage 352074
Nee,ik heb dit al enkele keren zo gehad,Heb je dit al niet eerder gehad Marc of was dat een ander probleem?
Is idd hetzelfde probleem,Niet de eerste keer dus en ik geef het door
Ik heb het gemeld en hoop dat het ook deze keer snel verholpen is.Is idd hetzelfde probleem,
was ook telkens snel opgelost.
Volgens mij hadden jij en marc dat de vorige keer ook beiden en ja het is gemeld Lysia.Ik heb ook last van het probleem van @Marc76 , maar er wordt dus inmiddels iets aan gedaan als het goed is. Ik wacht af met spanning.
Bij mij is het nog niet opgelost.Volgens mij hadden jij en marc dat de vorige keer ook beiden en ja het is gemeld Lysia.
Edit: zou zijn opgelost
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.