Niet zover ik weet en kan vinden maar ik vraag het even na Corne.
Nee deze optie hebben we niet CorneIs er ergens een resetknop waamee je alle instellingen kan resetten naar beginwaarden?
geen probleem.Nee deze optie hebben we niet Corne
Ik kan alleen zeggen dat er geen mogelijkheid is voor de leden om te resetten zoals Corne vroeg😉@jessicapilon kan Marcel zijn voorkeuren niet resetten?
Ja ik kan lezen.Ik kan alleen zeggen dat er geen mogelijkheid is voor de leden om te resetten zoals Corne vroeg😉
Ja al een paar dagen.is het forum bij anderen ook enigszins traag? Met posten en openen van pagina’s of ben ik de enigste.
o ja, op een iPad uiteraard hierzo.
Als het goed is werkt het nu als tevoren. Hier wel weer tenminste.Ja al een paar dagen.
Dat heb ik deze week al 3x gehad en vandaag een paar uur,Website is onbereikbaar via de pc, nu dus ff via mobiel
Hier nog steeds nietDat heb ik deze week al 3x gehad en vandaag een paar uur,
nu lukt het weer 🙂
Ja is nu geluktGraag geschiedenis en cookies/cache opschonen en opnieuw opstarten en dan hoor ik graag of het lukt.
Yes! 100% ik heb 5 topicmeldingen vandaag terwijl 8 topics met mijn berichten geupdate zijn (teminste zoals ik bij de geupdatete topics kijk misschien is dat ook niet helemaal up to date)Dat is vreemd Don en als ze echt op volgen staan dan zou je een notificatie moeten krijgen. Heb je ook gecontroleerd of de topics daadwerkelijk op volgen staan?
Nee,ik heb dat niet op volgen staan.Ja het vreemde is dat ik wel een notificatie krijg als ik topics volg. Zijn jullie er zeker van dat ze op volgen staan?
Je kan het zelf op de screenshots zien 😀 staat op volgen omdat ik alleen maar op niet meer volgen kan drukken 😅Ja het vreemde is dat ik wel een notificatie krijg als ik topics volg. Zijn jullie er zeker van dat ze op volgen staan?
Danku 😄Ik vraag het even aan de eigenaar.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.