Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort


Nee deze optie hebben we niet Corne:sorry:
geen probleem.
Reden is omdat er Topics zijn waarmee ik niets heb. Zoals o.a. Vijvers, Zee en Brakwater, Koudwater, eigenlijk alle vissen (😇) etc.
Maar toch komt er soms een onderwerp door wat ik heb 'uitgevinkt' Dus ik dacht dat een reset een oplossing zou kunnen zijn.
 
Ik kan alleen zeggen dat er geen mogelijkheid is voor de leden om te resetten zoals Corne vroeg;)
Ja ik kan lezen.

ik bedoel kan Marcel het niet resetten? aangezien hij alle rechten heeft? of is dat niet mogelijk met forum software?
 
Niet dat mij bekend is en dat begreep ik ook niet uit zijn antwoord. Ik had enkel gevraagd of Corne daar een knop voor zou kunnen vinden.
Enige optie is dat ik aan Marcel ga vragen of ik een uurtje achter de knoppen mag maar dan is er denk ik meer gereset dan menigeen lief is;)
 
Well ik hoop niet dat dit vaker gaat gebeuren. Het is zo moeilijk lezen Als mn scherm flikkert 😂 zou het de site zijn of de google chrome 😅
 

Bijlagen

  • Screenrecorder-2022-12-27-23-01-43-184.mp4
    9.7 MB
is het forum bij anderen ook enigszins traag? Met posten en openen van pagina’s of ben ik de enigste.

o ja, op een iPad uiteraard hierzo.
 
is het forum bij anderen ook enigszins traag? Met posten en openen van pagina’s of ben ik de enigste.

o ja, op een iPad uiteraard hierzo.
Ja al een paar dagen.
 
Graag geschiedenis en cookies/cache opschonen en opnieuw opstarten en dan hoor ik graag of het lukt.
 
Ik heb ook alleen toegang via mijn mobiel. Cookies en cache zijn opgeschoond, zonder resultaat.
 
Heb je ook geschiedenis gewist en dan de pc opnieuw opgestart? En dan weer inloggen hier.
Graag hoor ik of dat lukt.
 
Hoi! Ik merk al een lange tijd dat ik van heel veel topics geen meldingen krijg als ze zijn geupdate. Soms krijg ik een melding maar het lijken er steeds een steeds minder te zijn. Weet iemand waar het aan ligt? Ik kan er geen touw aan vast knopen dan de ene wel dan de ene niet en de andere wel. Als het goed is volg ik ze allemaal en in mn instellingen staat ingesteld dat ik automatisch een topic volg na een berichtje. Ik zie wel dat ze steeds weer bij nieuwe berichten staan maar melding blijft weg..
 
Dat is vreemd Don en als ze echt op volgen staan dan zou je een notificatie moeten krijgen. Heb je ook gecontroleerd of de topics daadwerkelijk op volgen staan?
 
Dat is vreemd Don en als ze echt op volgen staan dan zou je een notificatie moeten krijgen. Heb je ook gecontroleerd of de topics daadwerkelijk op volgen staan?
Yes! 100% ik heb 5 topicmeldingen vandaag terwijl 8 topics met mijn berichten geupdate zijn (teminste zoals ik bij de geupdatete topics kijk misschien is dat ook niet helemaal up to date)
De goeddedag topic is er vandaag 1 waar ik nog geen meldingen van gehad heb
 
😀
 

Bijlagen

  • Screenshot_2023-01-13-17-25-06-945_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2023-01-13-17-25-06-945_com.android.chrome.jpg
    146.4 KB · Weergaven: 64
  • Screenshot_2023-01-13-17-24-51-694_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2023-01-13-17-24-51-694_com.android.chrome.jpg
    245.8 KB · Weergaven: 68
  • Screenshot_2023-01-13-17-24-32-352_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2023-01-13-17-24-32-352_com.android.chrome.jpg
    276.4 KB · Weergaven: 64
Het lijkt bijna als of ik dan al in de goedde dag topic zat en het forum niet begrijpt dat ik niet meer op die pagina zit, vervolgens krijg ik dan ook geen melding. Maar dat betekend dat ik dan dus op meerdere paginas te gelijk aan het kijken moet zijn (wat ik zichtbaar niet ben tenzei hij maar 1 kan weergeven en op de achtergrond het anders werkt)

Zou het misschien aan mn tabbladen van chrome liggen... Ik zou ze is kunnen sluiten heb er meer dan 300 open op me telefoon 😂
 
Dat heb ik dus ook regelmatig dat er geen meldingen komen en er toch gereageerd is in die topics waar ik normaal wel een melding van krijg.
 
Ja het vreemde is dat ik wel een notificatie krijg als ik topics volg. Zijn jullie er zeker van dat ze op volgen staan?
 
Ja het vreemde is dat ik wel een notificatie krijg als ik topics volg. Zijn jullie er zeker van dat ze op volgen staan?
Nee,ik heb dat niet op volgen staan.
Maar eens ik in een topic gereageerd heb,krijg ik daar automatisch een melding van nadien als er weer wat gepost word in dat topic.
Nu,een ramp is het niet hoor,als ik op nieuwe berichten klik kom ik de topics toch tegen :)
 
Ja het vreemde is dat ik wel een notificatie krijg als ik topics volg. Zijn jullie er zeker van dat ze op volgen staan?
Je kan het zelf op de screenshots zien 😀 staat op volgen omdat ik alleen maar op niet meer volgen kan drukken 😅
 
Vreemd Don en verder hoor ik er geen klachten over.
 
Zou je het voor kunnen leggen bij iemand die misschien er iets mee kan? 😛
 
Sinda vanmiddag kan ik niet meer inloggen via modem Caiway. Op iPad of iPhone zelfde resultaat. Op geen enkele browser. Deze melding. Wel via 4g op telefoon.
9FF44DA0-6A9B-40FA-B877-70934F80341E.jpeg
 

Terug
Bovenaan