De eigenaar is ermee bezig en morgen zal het vermoedelijk weer zijn opgelost.
Ben eigenlijk vooral mobiel online geweest en kan er daardoor nu niks zinnigs over zeggen.De eigenaar is ermee bezig en morgen zal het vermoedelijk weer zijn opgelost.
Op de PC heb ik een nieuwe, andere, ‘niet privé’ foutmelding. Misschien hebben jullie daar iets aan.Gister is er een nieuwe SSL aangemaakt door Marcel. Misschien dat dit er mee te maken kan hebben. Ben ook maar een leek. En bij mij ligt het ergens in de modem of bij Caiway. Not Myway. 🙁
Lijkt er op dat het hier ook opgelost is. Dankjewel voor het aan de knoppen draaien 🙂Duurde hier ook even maar ik kan weer sinds 5 min weer op.
Dat kun je altijd met een gerust hart aan mij overlaten🤣Lijkt er op dat het hier ook opgelost is. Dankjewel voor het aan de knoppen draaien 🙂
Dit schermpje krijg ik ook wel eens en vanmiddag ook maar ik weet dat dat vaak na een tijdje weer op is gelost. Ik dacht steeds het forum zal wel met onderhoud bezig zijn 😋
Ik dacht al , wat is die don toch inaktief.Heb het ff een maandje aangekeken. Heb de laatste maand steeds minder en minder meldingen wanneer er een topic geupdate word. alle meldingen staan aan, krijg de laatste 2 weken 0 meldingen terwijl er zeker 20 topics geupdate zijn. Waaronder het vertrouwde goeddedag topic bijvoorbeeld. Kan me niet herinneren wanneer ik daar voor het laatst nog een melding van had. This niet echt te doen zo.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.