Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort


Wanneer wordt de klok eens goedgezet ?
 
Die loopt hier goed en dat kun je via instellingen veranderen.
 
Woensdag 1 februari 2023, 09:40 uur: Het forum draait weer op z'n vorige snelle server. Graag hier vermelden als jullie zaken tegenkomen die niet naar behoren werken!
 
Ik weet niet wat er achter de schermen gedaan is aan het forum maar nu kan ik niet het forum op met WiFi.
Niet met iPhone, iPad en PC
 
27273F46-1B69-4C0A-AD19-09A5ED4DC638.png
 
Na uitzetten Adblocker en weggooien cookies, browsergeschiedenis etc krijg ik dit.

F259105A-278F-4AA0-8B57-9ADF8ABEAEA8.jpeg
 
Denk toch dat aan jouw kant iets fout gaat Nicole
hier alles bereikbaar via wifi en vaste verbinding zowel pc als telefoon
modem en router al eens opnieuw opgestart.
 
Ga dat even proberen maar @Fozzy had laatst ook aan de hand totdat er terug werd gegaan naar de oude server.
 
tja blijft vreemd dit gebeuren:juggle: want ook dat Albert er last van had werkte alles hier prima en bij velen was dat het geval.
 
Even wachten op herstart modem en booster.

Ben wel benieuwd of er aan het forum gesleuteld is tussen gisteravond en vanmorgen.
 
Gister is er een nieuwe SSL aangemaakt door Marcel. Misschien dat dit er mee te maken kan hebben. Ben ook maar een leek. En bij mij ligt het ergens in de modem of bij Caiway. Not Myway. :(
 
Gister is er een nieuwe SSL aangemaakt door Marcel. Misschien dat dit er mee te maken kan hebben. Ben ook maar een leek. En bij mij ligt het ergens in de modem of bij Caiway. Not Myway. :(
Op de PC heb ik een nieuwe, andere, ‘niet privé’ foutmelding. Misschien hebben jullie daar iets aan.

Zie:

FD67B682-4211-4972-AEAC-DD0CE1237B20.jpeg
 
Ik kan nog steeds niet met WiFi het forum op.
 
Duurde hier ook even maar ik kan weer sinds 5 min weer op.
 
Hier kwam het forum ook met weer online ook via wifi
 
nog steeds veel repeterende reclames
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230213_172515_Chrome.jpg
    Screenshot_20230213_172515_Chrome.jpg
    92.8 KB · Weergaven: 68
  • Screenshot_20230213_172507_Chrome.jpg
    Screenshot_20230213_172507_Chrome.jpg
    84.9 KB · Weergaven: 65
  • Screenshot_20230213_172500_Chrome.jpg
    Screenshot_20230213_172500_Chrome.jpg
    95.2 KB · Weergaven: 84
  • Screenshot_20230213_172453_Chrome.jpg
    Screenshot_20230213_172453_Chrome.jpg
    104.2 KB · Weergaven: 64
En als de reklame weg is, dan blijven er lege vlakken over.

D2536F04-96B0-4EC0-9F86-18E18EAEB5B1.png
BE6CDBF7-493F-4657-ADA7-CDC18A9F29EE.png
 
Heb het ff een maandje aangekeken. Heb de laatste maand steeds minder en minder meldingen wanneer er een topic geupdate word. alle meldingen staan aan, krijg de laatste 2 weken 0 meldingen terwijl er zeker 20 topics geupdate zijn. Waaronder het vertrouwde goeddedag topic bijvoorbeeld. Kan me niet herinneren wanneer ik daar voor het laatst nog een melding van had. This niet echt te doen zo.
 
Heb het ff een maandje aangekeken. Heb de laatste maand steeds minder en minder meldingen wanneer er een topic geupdate word. alle meldingen staan aan, krijg de laatste 2 weken 0 meldingen terwijl er zeker 20 topics geupdate zijn. Waaronder het vertrouwde goeddedag topic bijvoorbeeld. Kan me niet herinneren wanneer ik daar voor het laatst nog een melding van had. This niet echt te doen zo.
Ik dacht al , wat is die don toch inaktief.
Internet van ziggo hier geen enkele storing mee!
 
We horen er geen andere leden over Don. Maar als je rechtsboven op nieuwe berichten klikt dan zie je toch alle topics waarin is gereageerd? Heb je de topics die je bedoeld wel op volgen staan verder?
 
Screenshot_2023-02-28-16-56-42-529_com.android.chrome.jpg
dit zijn alle topics met mijn berichten

Screenshot_2023-02-28-16-56-19-051_com.android.chrome.jpg
dit zijn al mijn meldingen de afgelopen weken, geen iedee waar alle meldingen van vorige week heen zijn.

Het lijkt wel zo te zijn dat ik alleen meldingen krijg als ik mn aquaforum open houd maar zo gauw ik het scherm uit laat hoor ik niets? Lijkt me toch dat als ik elke keer opnieuw online komt het forum mij verwelkomt met nieuwe meldingen over de topics die zijn geupdate. Nou moet ik door alle nieuwe berichten kijken. Vet onhandig. Ik ga niet heel de dag bijhouden welke nieuwe berichten mij er toe doen en welke niet. Soms wil ik gewoon up to date blijven over de dingen waar ik mee betrokken ben en daar ook een melding van zien
 
Ik heb het even aan de eigenaar voorgelegd Don want ik zie zo het probleem niet en verder horen we er ook geen andere leden over.
 
Ik vermoed dat hij ergens iets heeft uitgevinkt. Ik kreeg ook geen meldingen meer van het forum na nieuwe telefoon. Forum verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en toen werkte het weer als vanouds
 
Zowel @Angiebotia als ik kunnen geen foto's uploaden. Tijdelijke map niet beschikbaar.

Krijgen meer mensen deze melding bij het willen uploaden van een foto(/foto's)?
 
Het probleem bestaat momenteel en het is aan de eigenaar doorgegeven.
 

Terug
Bovenaan