Cornelius
Well-known member
Zit er een max aan het formaat van de afbeelding wat je kunt plaatsen?
Dat heeft me weer heel wat zweetdruppels gekost zeg🤣🤣Het werkt weer. Dankjewel.
Ja jij wel ja 😆Dat heeft me weer heel wat zweetdruppels gekost zeg🤣🤣
Denk dat ik weet wat het is john!Ook deze vraag heb ik bij de eigenaar neergeld Don want ik weet dat je hier al langer mee kampt maar kan zelf de oorzaak niet vinden.
Ja je zit mij tekens te plagen maar dat geeft niet hoor want ik speel de zaken door aan Marcel.Zit ik nou elke keer @jessicapilon te taggen terwijl ik @Marcel moet hebben?
Hij zal vast ook regelmatig mee lezen denk ik toch in het topic hier 😄Ja je zit mij tekens te plagen maar dat geeft niet hoor want ik speel de zaken door aan Marcel.
Zal wel weer aan mn bril liggen ook 😂 het is wel forum specifiek en het valt me op sinds die foto update 😜 mn telefoon is prima dankjewel een koopje op de Chinese markt ze moesten ergens in besparen om al die afluisterapparatuur en trackers in te kunnen stoppen. Dus nu hebben ze heel specifiek een beperking in mn notificaties en mn letter zitten of wat 😂 misschien ontvangen hun die wel... 😂 Ik denk al waar gaan toch al die meldingen heen!Ik heb je probleem voor de zekerheid maar even weer doorgespeeld want het zegt mij niets. Misschien gewoon een nieuwe telefoon kopen Don😉
Zit ik nou elke keer @jessicapilon te taggen terwijl ik @Marcel moet hebben? 😁
In de video zie je dat ik tekst typ, wanneer er geen tekst boven staat, en ik wil mn enters weg halen doet alles het naar behoren
Echter als er tekst boven staat, dan verspringt hij na het verwijderen van een enter een stapje naar rechts. Als ik dan vervolgens weer op backspace druk verwijderd hij dus de eerste leter van de zin.
Dit is dus alleen zo als er tekst boven staat.
Dit is alleen als ik enters weg haal.
Ook spaties haalt hij weg.
Als er geen tekst staat vóór de enter én achter de enter in de zelfde regel dan doet hij dit niet.
Alleen tekst uit de zelfde regel als waar de enter zich bevind doet dit
Bekijk bijlage 362553
En nu? Iets kleins aangepast...ben benieuwd...Is het gebruikelijk dat je in Safari (Iphone) de handtekeningen niet ziet? Die zie ik alleen als ik op de PC inlog.
Ik zie het nu idd. Bedankt!Heeft met Landscape temaken, handtekening is zichtbaar als je de telefoon een kwartslag draait.
net ff getest op mn iPhone
in Portrait modus is geen handtekening zichtbaar.
Nope 🙁 uit, gezet 30 seconden gewacht, aangezet en het probleem is er nog.probeer eens een keer je telefoon helemaal uit en dan weer aan te zetten, dus rebooten....
Kan je hier trouwens iets mee? Het is dus niet dat ik geen meldingen krijg, ik krijg maar 1 melding en dan nooit meer (omdat er staat er kunnen meer berichten zijn) tenzei ik actueel op het topic bezig ben, dan krijg ik van elk activiteit een melding zoals het zou horen geloof ik.Denk dat ik weet wat het is john!
Ik krijg een melding en er staat bij er kunnen meer berichten zijn na deze.
Als ik vervolgens het topic niet meer open, dan krijg ik ook nooit meer meldingen.
Dus het lijkt net alsof ok maximaal 1 melding per topic mag en als ik daar niet op in ga krijg ik geen meldingen meer
Volgens mij is dat laatste heel normaal op het forum. Je krijgt pas weer een melding als je het topic waar je een melding van kreeg, bezocht hebt.Nope 🙁 uit, gezet 30 seconden gewacht, aangezet en het probleem is er nog.
Dit heb ik ook alleen op het forum. 😅
Kan je hier trouwens iets mee? Het is dus niet dat ik geen meldingen krijg, ik krijg maar 1 melding en dan nooit meer (omdat er staat er kunnen meer berichten zijn) tenzei ik actueel op het topic bezig ben, dan krijg ik van elk activiteit een melding zoals het zou horen geloof ik.
Maar ik wil juist meldingen krijgen van topics die ik niet bezocht heb na de laatste melding.Volgens mij is dat laatste heel normaal op het forum. Je krijgt pas weer een melding als je het topic waar je een melding van kreeg, bezocht hebt.
Tenminste als ik jou goed begrijp. Vind het wat lastig wat je schrijft.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.