Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort


Volgesn mij is de poster van de Aquariumplanten web technisch aangepast en dus niet meer te zien op normale resolutie... En bij het opnieuw plaatsen van dit foto overzicht blijft die 'gecropt'
 
Ik post even voor @Marcel het topic met de poster waar het omgaat:

 
@jessicapilon het blijft een probleem.
Ik volg allerlij topics, maar het lijkt net als of ik alleen meldingen ontvang als ik die zelfde dag op het topic gepost heb. De rest van de topics die ik volg en een melding hoor te ontvangen omdat ik ze volg, daar krijg ik geen meldingen van 😔
Dit is alleen al vandaag 80% van me gevolgde topics geen meldingen van gehad
 

Bijlagen

  • Screenshot_2023-05-30-20-53-26-462_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2023-05-30-20-53-26-462_com.android.chrome.jpg
    34.9 KB · Weergaven: 48
  • Screenshot_2023-05-30-20-52-02-377_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2023-05-30-20-52-02-377_com.android.chrome.jpg
    39.7 KB · Weergaven: 50
Ook deze vraag heb ik bij de eigenaar neergeld Don want ik weet dat je hier al langer mee kampt maar kan zelf de oorzaak niet vinden.
 
Dat lukt mij ook laatst maar bij de leden niet dus wellicht wil er een lid even testen of een miniatuur posten lukt.
 
Ook deze vraag heb ik bij de eigenaar neergeld Don want ik weet dat je hier al langer mee kampt maar kan zelf de oorzaak niet vinden.
Denk dat ik weet wat het is john!

Ik krijg een melding en er staat bij er kunnen meer berichten zijn na deze.

Als ik vervolgens het topic niet meer open, dan krijg ik ook nooit meer meldingen.

Dus het lijkt net alsof ok maximaal 1 melding per topic mag en als ik daar niet op in ga krijg ik geen meldingen meer
 
Zit ik nou elke keer @jessicapilon te taggen terwijl ik @Marcel moet hebben? 😁
In de video zie je dat ik tekst typ, wanneer er geen tekst boven staat, en ik wil mn enters weg halen doet alles het naar behoren

Echter als er tekst boven staat, dan verspringt hij na het verwijderen van een enter een stapje naar rechts. Als ik dan vervolgens weer op backspace druk verwijderd hij dus de eerste leter van de zin.
Dit is dus alleen zo als er tekst boven staat.
Dit is alleen als ik enters weg haal.
Ook spaties haalt hij weg.
Als er geen tekst staat vóór de enter én achter de enter in de zelfde regel dan doet hij dit niet.
Alleen tekst uit de zelfde regel als waar de enter zich bevind doet dit


 
Ik heb je probleem voor de zekerheid maar even weer doorgespeeld want het zegt mij niets. Misschien gewoon een nieuwe telefoon kopen Don:DD;)
 
Ik heb je probleem voor de zekerheid maar even weer doorgespeeld want het zegt mij niets. Misschien gewoon een nieuwe telefoon kopen Don:DD;)
Zal wel weer aan mn bril liggen ook 😂 het is wel forum specifiek en het valt me op sinds die foto update 😜 mn telefoon is prima dankjewel een koopje op de Chinese markt ze moesten ergens in besparen om al die afluisterapparatuur en trackers in te kunnen stoppen. Dus nu hebben ze heel specifiek een beperking in mn notificaties en mn letter zitten of wat 😂 misschien ontvangen hun die wel... 😂 Ik denk al waar gaan toch al die meldingen heen!
 
Ach gelukkig kun je er nog om lachen Don want ik had denk ik de foon al in de plee gegooid met mn weinige geduld:DD
 
Is het gebruikelijk dat je in Safari (Iphone) de handtekeningen niet ziet? Die zie ik alleen als ik op de PC inlog.
 
Dan moet je denk ik je telefoon anders houden houden. Ik zie dat ook niet behalve als ik hem in de breedte hou.
 
Zit ik nou elke keer @jessicapilon te taggen terwijl ik @Marcel moet hebben? 😁
In de video zie je dat ik tekst typ, wanneer er geen tekst boven staat, en ik wil mn enters weg halen doet alles het naar behoren

Echter als er tekst boven staat, dan verspringt hij na het verwijderen van een enter een stapje naar rechts. Als ik dan vervolgens weer op backspace druk verwijderd hij dus de eerste leter van de zin.
Dit is dus alleen zo als er tekst boven staat.
Dit is alleen als ik enters weg haal.
Ook spaties haalt hij weg.
Als er geen tekst staat vóór de enter én achter de enter in de zelfde regel dan doet hij dit niet.
Alleen tekst uit de zelfde regel als waar de enter zich bevind doet dit


Bekijk bijlage 362553


probeer eens een keer je telefoon helemaal uit en dan weer aan te zetten, dus rebooten....
 
Heeft met Landscape temaken, handtekening is zichtbaar als je de telefoon een kwartslag draait.
net ff getest op mn iPhone

in Portrait modus is geen handtekening zichtbaar.
 
probeer eens een keer je telefoon helemaal uit en dan weer aan te zetten, dus rebooten....
Nope :( uit, gezet 30 seconden gewacht, aangezet en het probleem is er nog.

Dit heb ik ook alleen op het forum. 😅

Denk dat ik weet wat het is john!

Ik krijg een melding en er staat bij er kunnen meer berichten zijn na deze.

Als ik vervolgens het topic niet meer open, dan krijg ik ook nooit meer meldingen.

Dus het lijkt net alsof ok maximaal 1 melding per topic mag en als ik daar niet op in ga krijg ik geen meldingen meer
Kan je hier trouwens iets mee? Het is dus niet dat ik geen meldingen krijg, ik krijg maar 1 melding en dan nooit meer (omdat er staat er kunnen meer berichten zijn) tenzei ik actueel op het topic bezig ben, dan krijg ik van elk activiteit een melding zoals het zou horen geloof ik.
 

Bijlagen

  • YouCut_20230711_171619302.mp4
    3.3 MB
Nope :( uit, gezet 30 seconden gewacht, aangezet en het probleem is er nog.

Dit heb ik ook alleen op het forum. 😅


Kan je hier trouwens iets mee? Het is dus niet dat ik geen meldingen krijg, ik krijg maar 1 melding en dan nooit meer (omdat er staat er kunnen meer berichten zijn) tenzei ik actueel op het topic bezig ben, dan krijg ik van elk activiteit een melding zoals het zou horen geloof ik.
Volgens mij is dat laatste heel normaal op het forum. Je krijgt pas weer een melding als je het topic waar je een melding van kreeg, bezocht hebt.
Tenminste als ik jou goed begrijp. Vind het wat lastig wat je schrijft.
 
Ik denk dat het zo is zoals Nicole ook beschrijft en niet van elke post krijg je dan een aparte melding en daarom staat er ook dat er meerdere berichten kunnen zijn. Dat werkt denk ik ook prima want als je de melding krijgt en je gaat later kijken dan zie je de andere posten ook.
 
Volgens mij is dat laatste heel normaal op het forum. Je krijgt pas weer een melding als je het topic waar je een melding van kreeg, bezocht hebt.
Tenminste als ik jou goed begrijp. Vind het wat lastig wat je schrijft.
Maar ik wil juist meldingen krijgen van topics die ik niet bezocht heb na de laatste melding.
Het is ook raar dat het met het ene topic wel is en andere niet. Want ik kan moeilijk elk topic terug gaan zoeken om te controleren of er meldingen zijn geweest. En die ene melding die ik dan gemist heb vergaat onder de grote boel net zoals heel het topic zelf. Zo had ik van wat de pot schaft een maand lang geen meldingen gehad omdat ik 1 melding niet geopend had.

Heel mn perceptie van tijd heb ik momenteel aan @jessicapilon te danken. Als hij niet goeiemiddag en goeieavond zegt hoe moet ik dan nog doorkrijgen dat we zo laat leven 😂 dat zelfde met het wdps topic. Ik vergeet haast te eten om eerlijk te zijn 😂
 
Daarnaast kan ik maar 5 dagen terug kijken in me meldingen dus als ik na 5 dagen een melding gemist heb kan ik er nooit achterkomen dat het topic beantwoord is tot ik hm zelf open. Dat gaat ook het doel van de meldingen voorbij. Ik wil juist gemeld worden dat er iets is gebeurd als mn bel aanstaat.

Het kan toch niet zo zijn dat meldingen aan staat en ik nooit meer meldingen krijg omdat ik die ene melding nooit geopend heb. Dan zou het belletje uit moeten gaan
 
Maar ik wil juist meldingen krijgen van topics die ik niet bezocht heb na de laatste melding.
Dat is nog nooit mogelijk geweest. Dan zou je ook bij elke post in topics een nieuwe melding krijgen.
Toch?
 

Terug
Bovenaan