Shoto
Well-known member
- Lid geworden
- 10 september 2019
- Leeftijd
- 43
- Website
- www.instagram.com
Zojuist de heater in de filter geplaatst. Ziet er nu wel heel mooi strak uit.
Jeetje, heeft ie niet goed gelezen wat er bij je naam stond Stefan of het was vanwege de overwinning van Ajax natuurlijk😉Ik was in ieder geval lief. De Sint heeft me een Eden 501 gravel cleaner gegeven.
Ik denk dat ik ze nog wel kan hebben😅testosteronbommetjes in je bak
Daar heb ik de vensterbank vol mee staan hierRood-witte planten waren er niet. Dat liep storm natuurlijk 😉
Eden 501 gravel cleaner. Dacht al hier op gereageerd te hebben. Oeps.Van welk heb je een gravel cleaner @Shoto ? De bak ziet er echt geweldig uit!
SsssttttMooie visjes Stefan. Mocht je nog iets toevoegen let dan even wat beter op de kleur😉
Misschien ziet je vrouw liever visjes die zwemmen ipv zitten🤣🤣Dus benieuwd hoe lang die er nog inzitten
Morgen de bak nog eens goed schoonmaken en dan zijn we klaar voor de feestdagen.
Vandaag nog tegen een school Corydoras pygmeaus aangelopen (9) en die meegenomen. Heel leuke visjes. Sowieso ben ik meer van de nano visjes. De vrouw vindt de Chinese danio's te groot / niet passen in de bak. Dus benieuwd hoe lang die er nog inzitten. 🤣
Bekijk bijlage 369898
Bekijk bijlage 369899
https://www.hornbach.nl/p/aquariumz...QK-tBdrdbRbIlPCN328XwL27mbFt7olMaAq4eEALw_wcBWelke bodem gebruik je stefan?
Misschien, maar waarschijnlijk Rasbora als ze er uit gaan. Nog niks is zeker.Misschien zijn Vietnamese danio's een optie.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.