cemedia
Well-known member
je hebt t niet makkelijk Roberto 😀
je hebt t niet makkelijk Roberto 😀
Het licht naar één kant schuiven zou al kunnen helpen, dan moet je even kijken waar je het vaakst zit te kijken. Als de vissen van de zijkant licht krijgen, zelfs al is het maar één kant, maakt ze al een stuk zichtbaarder.
Heb je ook nog naar de Pseudocrenilabrus gekeken? Al zijn die afkomstig uit Egypte, dus weer niet regiocorrect, maar qua waterwaarden en inrichting zou het goed moeten kunnen.
Ik herinner je trouwens ook nog aan het bestaan van de rode en de gele acara....
Het aantal kleibolletjes per plant:
Grote plant alleenstaand: stuk of 3, 4 bolletjes rondom
kleine plant alleenstaand: 1 bolletje
groepje planten: bolletjes met een tussenruimte van 5 (?) cm her en der ertussen en dan in het oog houden of het grote snelgroeiers zijn of kleine langzame groeiers en alles er tussenin.
Is dat niet de anubias ?Weet iemand trouwens de naam van de grote plant het meest links? Hij heeft het wel benoemd maar ben t vergeten
Is dat niet de anubias ?
Lijkt voor mij op een soort javavaren maar ben geen planten expert ☺️Die op het hout is een anubias idd, ik bedoel de grote staande meest links, met de meer rechtere bladen
Lijkt voor mij op een soort javavaren maar ben geen planten expert ☺️
Als de planten eenmaal wat meer body krijgen, zal dit waarschijnlijk wel toereikend zijn.
Misschien dat zo'n 'grondspot' inderdaad ook een goed idee. Houd er alleen wel rekening mee dat manen gekke houdingen kunnen gaan aannemen als er een lichtbron niet recht van boven komt....
Als ze zich braaf tot éénkant beperken, maakt dat het leven van de aquariaan (jij in dit geval) een stuk makkelijker. Bij mij hebben de elliotti'sde bak in tweeën gehakt. Eén koppel rechts, één koppel links.
zo was het niet bedoeld hoor Roberto! no offense given!
Is dat de Crypto balansea die het oppervlak raakt?
Tof hoor met dat mooie hout 😎Nou, het nieuwe stuk hout is bezorgd, en het drijft natuurlijk nog als een ballon, maar in grote lijnen wordt het dan zoiets vooralsnog.
Het is me nu nog wat te druk in het midden onderin, maar rechts gaat nog wat schuiven, links gaat nog wat zakken, stenen en planten nog
wat herschikken, en dan eens kijken hoe de compositie eruitziet. Heb nog nooit zoveel moeite gehad met een inrichting als met deze bak,
hoe meer ruimte hoe ingewikkelder lijkt het wel. Ik vind de schaduwen die ontstaan door al het hout al wel heel tof 🙂
Leuk effect zo met die oranje strepen verticaal en horizontaal!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.