Mooie berichten!
Ja dat had je beter niet kunnen zeggen want nu zie je Roberto niet meer denk ik 😉En nee ik doe niet al mijn elliotti's niet weg, maar heb wel twee paartjes die elkaar nu niet zo lief meer vinden...
Dat weet ie, en dat is ook het idee: hij neemt een koppeltje over, dan hoeven ze niet meer over de schutting naar elkaar te schelden.Ja dat had je beter niet kunnen zeggen want nu zie je Roberto niet meer denk ik 😉
Eliotti zijn inderdaad ook amerikanen. Maar midden amerikanen. Ze zullen vast rustig zijn. Dan zijn ze alsnog pittiger dan zuid amerikanen. Het is en blijft een neef van de vuurkelen.Ja ik vind de red backs inderdaad mooi, maar ook de witte en blauw gekleurde...Dat wilde ik ook nog vragen, is er los van voorkeur voor de kleur nog reden om voor de 1 of voor de ander te kiezen?
Zijn de witte en/of platinum gekleurde bv zwakker qua gesteldheid dan de red backs en de meer wildvang gekleurden, of maakt dit bij de maantjes niet zoveel uit? Onze colombianen zijn rood en
de Congo's oranje, dus om de manen dan ook met rode accenten te hebben, kan wellicht juist werken, maar wit of blauw lijkt me ook wel mooi afsteken 🤷♂️
Eliotti zijn inderdaad ook amerikanen. Maar midden amerikanen. Ze zullen vast rustig zijn. Dan zijn ze alsnog pittiger dan zuid amerikanen. Het is en blijft een neef van de vuurkelen.
Ik zou (nogmaals mijn persoonlijke voorkeur) in zo een bak je focus op de manen leggen. En dan een mooie school eromheen. Colombianen en congo kan zeker erbij passen. Maar het is mooi om de accenten bij elkaar te houden. En Redbacks zijn niet altijd zo rood. Vaak is dat vervaagt.
Dit is puur om rust in je ogen te houden
Oei, breng je me toch aan het twijfelen...meer mensen die er zo over denken?
Bedankt voor het meedenken hoor, waardeer het zeer!
Ik bemerk een voorkeur voor de redbacks hier en daar, is daar een bepaalde reden voor behalve smaak/persoonlijke voorkeur? Ik merk met een doorkijkbak het veel lastiger is om vissen te laten knallen qua kleur dan met een donkere achtergrond, vandaar dat ik er denk goed aan te doen wat meer uitgesproken kleur te kiezen, grijs valt bij ons heel snel weg, dat zien we ook in de congo's en Colombianen, vandaar heb ik het liefst zo min mogelijk grijs/ wildkleur in de bak...
Je hebt 250*60.. beetje hout/stenen als schutting er in, dat moet toch wel kunnen?
Hihi nou quote ik mezelf, maar waar ik nu weer wat over twijfel is het bijplaatsen van de Ellioti's (sorry @Lysia 🙈), in mindere mate de kleur van de manen. Hoe denken anderen over die keuze?
enne...Je hebt nog twee weken om er over na te denken, maar als je niet zeker bent van je zaak, wil ik ze liever laten zitten waar ze zitten. Kwestie van stressbeperking.
Blond en warmte gaan niet goed samen Roberto 😉John snapt er weer helemaal niks van zo te zien 😋
Is goed Roberto. Het aanbod was meer om de inrichting en verlichting te zien en hoe dat op de vissen werkt. Omdat je zit te worstelen met de zichtbaarheid van je vissen.
Blijft altijd lastig, de keuze is reuze.😊Wil je binnen een bepaald continent. Land of biotoop blijven of wordt het een gezelschapsbak?Grappig, ik dacht juist dat ik misschien al wel iets te vol zat 🙂 Nu de bak vollopen, even kijken hoe het is als alle planten ook weer rechtop staan, maar paar stukken hout is natuurlijk altijd te regelen 🙂
Ja het bestand...ik ben er echt nog niet helemaal uit geloof ik 😭🤣
hoe dik is jouw bodem trouwens :O
Blijft altijd lastig, de keuze is reuze.😊Wil je binnen een bepaald continent. Land of biotoop blijven of wordt het een gezelschapsbak?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.