roberto1983
Well-known member
- Lid geworden
- 30 mei 2020
- Leeftijd
- 41
Mocht het niet in je aquarium komen dan kun je altijd een Ara kopen want die zitten er vast graag op😉
Of wellicht kan mn vrouw erop leren vliegen? 😋
Mocht het niet in je aquarium komen dan kun je altijd een Ara kopen want die zitten er vast graag op😉
Laat me raden, je vrouw leest hier niet meeOf wellicht kan mn vrouw erop leren vliegen? 😋
Laat me raden, je vrouw leest hier niet mee
De kussens op de bankZoek de verschillen
Je mag gerust vragen of ik een keer wil komen kijken hoor om je kamer te stylen😉
Of je er achteraf blij van wordt dat kan ik niet garanderen Roberto
Misschien kun je de volgende keer dat je een foto maakt de kussens even netjes opschudden en plaatsen🤣🤣🤣
Ja sorry voor het ongemak maar ik was ooit blond dus raak nogal snel in verwarringZal de volgende keer zorgen voor zelfde kussenposities, lichtinval, vissen allemaal op dezelfde posities...snap dat het
anders heel verwarrend is 😛
Ja sorry voor het ongemak maar ik was ooit blond dus raak nogal snel in verwarring
Wijze beslissing, ze blijven prachtig!
Mooi hoor! Zijn wel flinke vissen hoor die sveni’s. Gebruik jij ook co2 eigenlijk? Hoe bemest je je planten verder?
Ha! Eindelijk genoeg reclame gemaakt!ik twijfel nog een beetje. Ik neig momenteel naar de Thorichthys ellioti, ze blijven een stuk kleiner dan de Sveni's, zien er prachtig uit en kunnen in een klein groepje, en @Lysia is er erg enthousiast over.
Ha! Eindelijk genoeg reclame gemaakt!
Maar zonder gekheid, als je wilt kan ik wel een stuk of wat jonkies voor je uitvangen en opkweken.
En als je ze 'in het wild' wilt komen bekijken, ben je van harte welkom.
Moeten het per se cichliden zijn om erbij te zetten? Anders zou je eens bij de melanotaenia's kunnen kijken, maar die komen niet uit dezelfde regio, en daar let jij toch wat meer op dan ik, dacht ik.
Manen zijn erg mooi en je hebt wel plaats voor een mooie groep. Ik heb de Red Backs hier.
Het aandeel rood is vrij laag bij Red Backs en in goede doen zie je op de schouder zeg maar een rood/oranje gloed maar dat is hier niet de hele dag en verder heeft deze vis geen red inzich hoor.Ja ik vind de red backs inderdaad mooi, maar ook de witte en blauw gekleurde...Dat wilde ik ook nog vragen, is er los van voorkeur voor de kleur nog reden om voor de 1 of voor de ander te kiezen?
Zijn de witte en/of platinum gekleurde bv zwakker qua gesteldheid dan de red backs en de meer wildvang gekleurden, of maakt dit bij de maantjes niet zoveel uit? Onze colombianen zijn rood en
de Congo's oranje, dus om de manen dan ook met rode accenten te hebben, kan wellicht juist werken, maar wit of blauw lijkt me ook wel mooi afsteken 🤷♂️
Het aandeel rood is vrij laag bij Red Backs en in goede doen zie je op de schouder zeg maar een rood/oranje gloed maar dat is hier niet de hele dag en verder heeft deze vis geen red inzich hoor.
Het is niet zo dat ze rood/oranje zijn verder.
Je hebt uitschieters. Ancistrussen worden over het algemeen 12cm soms uitschieters naar 20cm.Nou.. die worden wel iets groter dan 18cm hoor.. bij vkc zwommen ze toevallig in de showbak recent.
Ze blijven kleiner dan sveni, dat klopt.
Ik zou toch (eigen voorkeur) bij 1 continent blijven als je geen biotoop gericht bent. Nogmaals persoonlijke voorkeur. Je kan ook voor de geo redheads gaan bijvoorbeeld. Die blijven vergeleken met de sveni wel kleiner max 16 18 cm.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.