Ja dat is ook de natuur een beetje Roberto.
Ja dat is ook de natuur een beetje Roberto.
Paar rode acara's erin?
En op een gegeven moment moet je jezelf toestemming geven om te genieten van wat het geworden is. Ik merk van mezelf vaak dat het helpt om me te voorstellen dat het niet mijn bak is, maar van iemand anders. En dan zie je opeens het werk niet meer, maar de positieve kanten, en sta je ademloos te kijken naar de vissen en de planten.
Je kan ook een grotere bak overwegen Roberto😉Binnenkort maar eens wat rommelen met de indeling, heb nog een mooi stuk hout liggen dat er nu niet echt in past, maar wel gaat passen als ik er wat steen uithaal.
Ik heb geprobeerd om dit uit te spreken Edwin maar ik heb het nu 23x getracht maar het lukt me nietbecichlidereren
Ik heb geprobeerd om dit uit te spreken Edwin maar ik heb het nu 23x getracht maar het lukt me niet
Ik zou als ik jou was, ook als je het nog weer gaat veranderen, gewoon eerst eens even een paar maanden de rust erin laten komen. Dan gaan de vallisneria's het ook beter doen, dan kun je een stek (of meerdere) op de plaats zetten waar je ze in de toekomst wilt hebben, en dan als die aanslaan de 'ouderplanten' eruit halen en verpoten.
Zeg nou maar eerlijk dat je van je vrouw niet meer mocht kopen Roberto😉Heb me weten in te houden, 2 extra valisneria, 1 javavaren en 3 anubias 😇
Zeg nou maar eerlijk dat je van je vrouw niet meer mocht kopen Roberto😉
Maar ja de planten zijn de laatste tijd ook wel flink duurder geworden zag ik bij Frits en vroeger betaalde ik voor een Crypto 3,95 en nu 4,95.
Ik zeg het nooit als ik iets ga kopenWat heb je toch steeds met mijn vrouw john..? 🤣 Probeer je jouw eigen situatie op de mijne te projecteren..? 🙊🤣
Mooi hoor, kijk wel uit dat die anubiassen niet teveel licht krijgenWat heb je toch steeds met mijn vrouw john..? 🤣 Probeer je jouw eigen situatie op de mijne te projecteren..? 🙊🤣
Maar je hebt wel gelijk, plantjes zijn, net als al het andere, niet goedkoper geworden. Gelukkig hadden ze een mooie actie op diepvriesvoer,
en ik was meteen in 1 winkel geslaagd, dat s ook wat waard 🙏
Bekijk bijlage 375837
Bekijk bijlage 375838
Wilde kijken of dat goed ging met de anubias bovenop het hout, maar dat lukt aardig, denk dat ik die nog ga aanvullen met wat kleine plukjes anubias nana om de wortels
wat weg te werken en iets meer variatie te krijgen in blad. En nu maar groeien met het spul 🙂
Mooi hoor, kijk wel uit dat die anubiassen niet teveel licht krijgen
Dan heb jij inderdaad meer mazzel dan ik 😉Ja houd ik idd in de gaten, maar in onze vorige bak hadden we ook anubias helemaal bovenin, onder dezelfde verlichting, en die deed het prima. Hopelijk deze ook 😁
Staurogyne repens op het houtHoe bedoel je dat precies Edwin?
Dit is hoe het er momenteel bij staat, zeker niet ontevreden mee, op wat kleine frustraties na.
Wat zouden jullie doen? Zo laten, iets eruit, juist iets erbij in..?
Bekijk bijlage 375775
Staurogyne repens op het hout
Je kunt 'm op een stukje pantykous bevestigen en die met een draadje aan het hout binden?
Als je een lange draad gebruikt, kun je boven water knopen, dan aantrekken en dan de volgende knoop. Als ie goed zit, kun je de te lange draad afknippen.
Misschien dat hout alvast in een emmer/teil/speciekuip laten weken? Als Jan dan gaat veranderen is dat alvast klaar.Binnenkort maar eens wat rommelen met de indeling, heb nog een mooi stuk hout liggen dat er nu niet echt in past, maar wel gaat passen als ik er wat steen uithaal.
Misschien dat hout alvast in een emmer/teil/speciekuip laten weken? Als Jan dan gaat veranderen is dat alvast klaar.
Vooropgesteld ben ik zeer onder de indruk van bak en bewoners maar…. (ja daar komtie dan😉) een mooi groot en lang stuk hout vind ik mooier dan de drie/vier huidige “beetjes”.
Maar ja, dat zou mijn keuze zijn…..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.