Guppeman
Well-known member
- Lid geworden
- 13 juli 2018
- Leeftijd
- 60
Wat met die spatie tussen zebra en vissen onbedoeld nog grappiger wordt.Inderdaad een pareltje. De titel "zebra vissen" ook😅
Wat met die spatie tussen zebra en vissen onbedoeld nog grappiger wordt.Inderdaad een pareltje. De titel "zebra vissen" ook😅
In de categorie 'dierenleed'? 😕Hoe vind je ze allemaal 😱
Nou, dat moet haast wel zo wezenIn de categorie 'dierenleed'? 😕
ahhah zat effe te denken en dat praat je over zoek termen vissen kom etc op mp dan vindje snel dat soort ellendeIn de categorie 'dierenleed'? 😕
Het kan echt nog veel erger 😳😪Bekijk bijlage 326467
“mooie grote algeneter, te groot geworden voor de bak”
Ik vraag me af hoe deze vis zo groot is geworden, en waarom mensen dit al niet eerder bedachten. Hij lijkt bijna 2/3 van de voorruitlengte.
Verder zie ik een zwarte goudvis, guppen, kardinalen en koperzalmen in wat ik schat een 60 liter bak, lijkt me ook verre van ideaal.
Nou die kap die heeft wel iets en dat soort zie je niet snel, maar ja ik heb momenteel even geen ruimte voor een extra bak 😆Bekijk bijlage 330129
Aangeboden
Leeg aquarium zonder pomp verw enz enz.
Zit een eigen gemaakte deksel op met verlichting die krijg je er wel bij.
In dollars, dus ik denk dat het VS kan zijn, en daar is dat we toegestaan, glow light tetra's.Kwam dit tegen terwijl dat zwaar tegen de wet is
De adverteerder die ermee schermt op mp woont in NLIn dollars, dus ik denk dat het VS kan zijn, en daar is dat we toegestaan, glow light tetra's.
Heel erg triest. Dit is te melden bij de NVWA denk ik.De adverteerder die ermee schermt op mp woont in NL
Klopt, heb ik ook gedaan en ook gemeld bij mpHeel erg triest. Dit is te melden bij de NVWA denk ik.
Bravo!Klopt, heb ik ook gedaan en ook gemeld bij mp
Ik kom met enige regelmaat advertenties tegen die ik beslist opmerkelijk vind. Ik zie wel eens beweringen voorbij komen waar ik mijn bedenkingen bij heb en waarvan ik mij afvraag of dit toegestaan is.
Zo zag ik vorige week een advertentie waarbij de garnalen per pakketpost verzonden konden worden. Dit is natuurlijk niet toegestaan in Nederland en dat is maar goed ook wat mij betreft. Ik heb de adverteerder hier op gewezen maar geen reactie ontvangen. Ik heb een paar dagen later een melding gedaan bij Marktplaats maar de advertentie is helaas niet aangepast of verwijderd.
Vandaag werd ik gewezen op onderstaande advertentie. Ook hierin worden dingen aangehaald die naar mijn idee onjuist zijn.
Bekijk bijlage 319797
Bekijk bijlage 319798
Ik lees in deze advertentie een torenhoge prijs van 4,50 euro per garnaal. Maar dat ligt misschien aan mij hoor. Ik heb Neocaridina garnalen wel eens goedkoper voorbij zien komen. Wat mij verder opviel was de breede range GH en KH waarde waar deze garnalen in zouden kunnen verblijven volgens de advertentie. Bij een GH van 3 lijken mij problemen op te treden in de hardheid van het schild en bij een GH waarde van 30 lijkt het mij dat een garnaal nog onmogelijk kan vervellen. Of zit ik er dan ver naast?
Dit topic is niet bedoelt om te adverteren. Linkjes naar advertenties lijken mij daarom niet toegestaan. Ook is dit topic niet bedoelt om de adverteerder hier zwart te maken. Ik las een aantal dingen in de advertentie en heb hier mijn vraagtekens bij. Ik ben benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken en ik neem aan dat jullie zelf ook wel eens opmerkelijke advertenties tegen komen op Marktplaats.
Als de mogelijkheid "Misbruikt" er was geweest op Marktplaats was dat nog toepasselijker geweest..Conditie gebruikt; dat zijn ze zeker
Zoiets past ook nergens inderdaad.We hebben weer iemand die gaat verhuizen naar een miniwoning want er is geen plaats meer voor de kom!
Leuke grote goudvis. Komt met kom en versiering zoals op de foto. Ook een netje waarmee je hem eruit kan halen krijg je erbij. Helaas moet hij weg ivm verhuizing. Ophalen in de buurt van de dam en nieuwmarkt
Bekijk bijlage 330287
Zoiets past ook nergens inderdaad.
Ik geloof dr verder niet in; maar ik hoop echt dat mensen die dit bedenken naar de hel gaan.
Ik denk dat ik weet waar de schoen knelt. Op zich is de kom niet zo groot maar in de kleinere woning past dat kastje waar de kom opstaat niet meer dus ja zonder kastje geen kom 😆 😆We hebben weer iemand die gaat verhuizen naar een miniwoning want er is geen plaats meer voor de kom!
Naar de hel.
Ik ben begonnen met exact zo'n kom, met 2 goudvissen er in. En ik heb er destijds veel plezier van gehad.
De hel zal in elk geval lagere stookkosten geven?
Je klinkt een soortement trots zelfs?Naar de hel.
Ik ben begonnen met exact zo'n kom, met 2 goudvissen er in. En ik heb er destijds veel plezier van gehad.
De hel zal in elk geval lagere stookkosten geven?
Vroeger was alles beter Michelle, vroeger wist men niet zoveel als nu. Vroeger had je geen aquaforum facebook of uberhaupt internet.Of de goudvissen er destijds ook veel plezier aan hebben gehad is dan weer de vraag.
Volgens mij word je daar als ex goudviskom houder opgehangen in een water gevulde kopere ketel boven het hellevuur dus sokken zijn ook niet nodig.
Me too 🤔 maar weet niet of excuus, ik was nog een kind daar geldig is
Laten we hopen dat het visje in een mooie vijver terecht komt
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.