Opmerkelijke Marktplaats Advertenties


Iemand plek?
Screenshot_20211212-182813_Marktplaats.jpg
 
Hoe langer ik kijk hoe meer vissen ik zie zitten...........lijkt wel op een opvangbak waar je vissen in opgevangen hebt uit een grote bak, lijkt me sterk dat deze hierin leven.....
En 300 euro voor een 60l bakje met zo'n mix aan vissen....wat moet je ermee...
 

Wat zijn mensen toch dom soms, of hebben we het hier over onverschillig..... Gooi het beestje in het kooitje (of aquariumpje), en nog een en nog een, koop maar wat je leuk vindt, doe maar wat. En ben je erop uitgekeken, dan gooi je het hele zooitje op marktplaats. Uiteraard wil je daarbij geen verlies draaien, en liefst winst. Dus je vraagt 300 euro voor je hoopje ellende....

:-/
 
Hoe langer ik kijk hoe meer vissen ik zie zitten...........lijkt wel op een opvangbak waar je vissen in opgevangen hebt uit een grote bak, lijkt me sterk dat deze hierin leven.....
En 300 euro voor een 60l bakje met zo'n mix aan vissen....wat moet je ermee...
Screenshot_20211212-193450_Marktplaats.jpg


Zeg maar
 
Knappe vis voor zo'n bakje. Mooie ananas ook! En van die rottende plantjes om het aan te kleden, wat fraai. Als kers op de watertaart een appelslak.

We hebben hier met een kunstenaar te maken, zoveel is duidelijk. Wat jammer dat die met de hobby stopt.

:'-)
 
Lijkt op een Hemichromis-soort (jewel cichlids). Misschien bimaculatus, of lifalili.
 
Klopt. Spongebobje heeft de bak helpen indraaien. Wat was dat toch een fijne jongen die Bob! 🙃 Stond altijd voor iedereen klaar. Zo vrolijk ook als hij door het leven sponsde, het was aanstekelijk.

Maar helaas: na drie weken indraaien was er de nitrietpiek. Altoen, zo in de duisternis der nacht, zo aan het einde van Bobs kracht... heeft Hein Bob opgewacht... en ons Bob was niet meer. :( De sterren hebben die nacht een regen gehuild. En de morgen was rood van tranen zo groot...

Daarna kwam Henk. Henk was in zijn sas, zo met ons Bob z'n ananas. En wie nam Henk dat kwalijk, zo dood als Bob toen werk'lijk was... Maar gauw werd Henk te groot, zo weinig ruimte, hoog de nood...

Jaja, jongens en meiden... voor liegen te bescheiden, is de verteller van dit lijden. Zo gingen de dingen destijds.

Daarna kwam marktplaats. Koop Henk.

@jessicapilon woont misschien nog wel het dichtst in de buurt. 😇 Kies met je hart, John!!
 
Dus omdat ons Bob nu zo dood is als een pier, hebben wij het over het wel en wee van Henk hier. Maar het eigenlijke zeer en pijn, komt dus door het toedoen van die Hein? Zeg, da's niet fijn! En zeker niet zoals het zou moeten zijn!

Nu zit die arme grote Henk zo opgepropt, daar in die tank. Daar samen met een sneu karkas, van Bob, en van zijn ananas. En kunnen wij enkel speculeren, of deze Hein er nog iets van zal leren. Het blijft toch moeilijk te verteren. Hoe vissenhouden begint als liefhebberij, maar uiteindelijk dan toch ontaardt in razernij. Dat stemt niet blij.

Je kunt er met je hoofd niet bij.
 
Zelfs de inhoud van een beetje extern filter is groter:stom:
Misschien is het wijs om degene die dit verzint eens een weekje op te sluiten in de meterkast...
 

Terug
Bovenaan