Opmerkelijke Marktplaats Advertenties


Ashampoo_Snap_zaterdag 8 januari 2022_22h56m43s_001_Marktplaats Gekkies Official (@marktplaats...png
 
Zucht. Zie ik net op FB langskomen van een oud-collega van jaren terug. Zou hem haast een berichtje doen over dierenmishandeling…
BC321A3F-4BCA-4759-B120-1401F10B63F6.jpeg
 
Groot voordeel voor de vis, zo'n rond aquarium: je hebt niet door dat je aan het einde van de bak bent.
Je kan lekker door blijven zwemmen.
🙃
 
Poep...maar dan ook POEP schoon huisje daar... dat zie je meteen. Ook de bakjes en de bodem... deze inname van huisdieren was puur en alleen decoratief bedoeld is mijn inschating. Heeft niks te maken met waar het hebben van een huisdier in essentie over gaat.
 
Er was ook nog een blauwe. Een jongen-meisje tweeling?
 
Bekijk bijlage 339983
Arme vissen. Zitten er zeker 35 in volgens de advertentie... Ik zit er sterk aan te denken dit aquarium te kopen en de vissen dan maar aan liefhebbers te geven. Ik ben toch nog op zoek naar zo'n soort aquarium.
Jeetje, en dan maak ik me druk om de 3 extra bacteriën in het water van een rottend catappablad. @Drup :rolleyes: 😅
 
wouw dat puur verdamping dat die bak zo leeg is die vissen zwemmen daar al effe in rond zo
 
Bekijk bijlage 339983
Arme vissen. Zitten er zeker 35 in volgens de advertentie... Ik zit er sterk aan te denken dit aquarium te kopen en de vissen dan maar aan liefhebbers te geven. Ik ben toch nog op zoek naar zo'n soort aquarium.
Dan ben je nog wel even bezig. De zelfde verkoper heeft nog 2 aquaria in de verkoop staan, een 120 en een 150 lang. Ook bomvol vissen
 
  • Wow
Waarderingen: Thdo

Terug
Bovenaan