RichD1011
Well-known member
Hey hier een advertentie die voor ons allemaal erg aantrekkelijk is, dus niet allemaal meteen een berichtje sturen. Geen probleem.
Bekijk bijlage 336925
Is toch prachtig! Hoef je nooit te snoeien ect.
Hey hier een advertentie die voor ons allemaal erg aantrekkelijk is, dus niet allemaal meteen een berichtje sturen. Geen probleem.
Bekijk bijlage 336925
Holy shit, die is groot!
Zucht. Zie ik net op FB langskomen van een oud-collega van jaren terug. Zou hem haast een berichtje doen over dierenmishandeling…
Bekijk bijlage 338557
Dus de bakken passen niet bij elkaar, he...? Maar hoe zit het met de vissen dan...? 😉
Het was volgens mij een verjaardagscadeautje
Bekijk bijlage 339721
Dit is gewoon een bloemenvaas....https://www.marktplaats.nl/v/dieren...ebehoren/m1811821381-viskom-zo-goed-als-nieuw
Dit is bij mij thuis gewoon een borrelglaasje hoor. (maar dat zegt misschien ook wel iets over mijn "binding" met Nolet hier in Schiedam)
Of een heul groot glas bier.."Ook geschikt voor planten/sleutels/ouwe meuk die je ergens kwijt moet "
En nu krijg ik dorstOf een heul groot glas bier..
En nu krijg ik dorst
Jeetje, en dan maak ik me druk om de 3 extra bacteriën in het water van een rottend catappablad. @Drup 🙄 😅Bekijk bijlage 339983
Arme vissen. Zitten er zeker 35 in volgens de advertentie... Ik zit er sterk aan te denken dit aquarium te kopen en de vissen dan maar aan liefhebbers te geven. Ik ben toch nog op zoek naar zo'n soort aquarium.
Dan ben je nog wel even bezig. De zelfde verkoper heeft nog 2 aquaria in de verkoop staan, een 120 en een 150 lang. Ook bomvol vissenBekijk bijlage 339983
Arme vissen. Zitten er zeker 35 in volgens de advertentie... Ik zit er sterk aan te denken dit aquarium te kopen en de vissen dan maar aan liefhebbers te geven. Ik ben toch nog op zoek naar zo'n soort aquarium.
Kan maar duidelijk zijn.
Titel : vis, Soort : vis, Beschrijving : vis
https://www.marktplaats.nl/v/dieren-en-toebehoren/vissen-aquariumvissen/m1809981130-vis
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.