Bertjeblup
Well-known member
En vragen of hij gerookt of gezouten is?
Met een goed filter er op kan het nètVoor maar 300 euro. KOOPJE
Zo zielig
Volgens mij is deze van iemand van dit forum. Ik herken de oranje binnenkant van de kast. Ik weet alleen niet meer wie het is, ik heb hem hier al een paar jaar niet meer gezien.
offtopic maar waarom zou het 4 ° warmer moeten . Maanvis kun je houden op 25 ° en discus maar vanaf 29 ° ?? , dieren komen uit dezelfde Amazonestromen of moet discus op hogere temperatuur voor het rundershart te kunnen verteren ?"Deze gezonde vis zoekt een nieuw huisje.."
Nou ik hoop maar dat het in dat nieuwe huisje een graad of 4 warmer is....😔
Ik zie geen vissen met een broek aan op die foto s hoorHij heeft gelukkig nog een onderbroek aan🤣
de leuke fotos zijn ondertussen weg 😉 misschien leest ie hier mee
Is en blijft een buitenlandse dropshipper...Blijft gek dat dit soort praktijken anno 2022 nog steeds voorbij komen
Leuk als opgroeibakje voor slakken. Goudvis?...
Deal.Als ik zoiets toch ooit tegenkom graaf ik direct een vijver bij diegene in de tuin. Jij wil goudvissen houden, jij zult goudvissen houden
Stoerpraat....Als ik zoiets toch ooit tegenkom graaf ik direct een vijver bij diegene in de tuin. Jij wil goudvissen houden, jij zult goudvissen houden.
Lekker alles serieus nemen 🤣Stoerpraat....
Dat geloof ik niet, Lysia.Och, dat zal het praatje zijn geweest dat de LFS indertijd heeft gehouden???
Het is jammer dat er zo weinig tegen dit soort dingen te doen is he 🙁 het is niet alleen de viswereld hoor. Een jaar of 2 geleden was ik veel met hamsters bezig. Die heb en een bak nodig van minimaal 80x40 of 70x50. Loop is een dierenwinken en meet daar hun kooien eens op. Niet gesproken over levensgevaarlijk objecten die verkocht worden. Wat ze voor die dieren verkopen zou het zelfde zijn als een ornament voor je aquarium kopen waar giftige verf op zou zitten. Ik was zo kwaad. Ik heb misschien wel 100 marktplaats verkopers aangesproken,(in de winkel willen ze niets veranderen nmlk) en ze uitgelegd waarom hun spullen niet geschikt waren voor het gebruik voor die dieren. Denk dat 80% kwaad werd. Misschien terrecht.. een enkeling schrok en wist oprecht niet waar ze mee bezig waren en een aantal stond er wel voor open, bij de verkoop de juiste informatie te voorzien (te kleine kooi is allleen als reiskooi geschikt bijvoorbeeld)Dat geloof ik niet, Lysia.
In de advertentie staat ook dat het een koppel is en dat er jonkies zijn. Ik kan je beelden laten zien van mij hier, toen pa en ma Calvus jonkies hadden, nou, daar lusten de honden geen brood van hoe het er dan aan toe gaat hoor. Alles in de buurt wordt furieus aangevallen (en terecht), de spanning in de bak is enorm. Kom ook maar in de buurt van de schelp en pa Calvus vreet je vinger er af. En dat waardeer ik ENORM. Prachtig dit temperament.
Dit heeft deze adverteerder ook meegemaakt, kan niet anders, maar voor een paar munten in de zak gaat hij dit soort avonturen gewoon doorzetten naar nietsvermoedende kopers.
BAH !!!!!!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.