Opmerkelijke Marktplaats Advertenties


Koopje dames en heren..

@Ancistruz heeft er nog een spannend instructie filmpje bij. die zou je even moeten zien 🥰 🥰


Ashampoo_Snap_woensdag 29 december 2021_9h13m14s_001_= Bagrus Bajad, Meerval, Catfish, Cichla,...png
 
En dan jouw handtekening eronder "jouw aquarium is al te vol" ;)
Maar eerlijk, ik vind dit filmpje misselijk makend.
Dat was een uitspraak van een lid hier, die ik best grappig vond. maar wat heeft mijn handtekening te maken met het feit wat ik zei?

Er wordt gezegd dat ik het filmpje heb. een filmpje wat ik best bizar vind. en die deel ik. omdat het gezegd wordt. niks mis mee.
Snap eigenlijk ook niet waarom mensen dit soort vissen uberhaupt in een aquarium gooien.

( maar zo is natuur) ja laat ze daar dan ook!
 
Dat was een uitspraak van een lid hier, die ik best grappig vond. maar wat heeft mijn handtekening te maken met het feit wat ik zei?
Niet met wat je zei maar in combinatie met het filmpje vind ik die handtekening wel grappig. Op een positieve manier hoor.


Er wordt gezegd dat ik het filmpje heb. een filmpje wat ik best bizar vind. en die deel ik. omdat het gezegd wordt. niks mis mee.
Met dit delen is zeker niets mis maar blijf het misselijkmakend vinden om te zien. Voor mij staat dat los van of zoiets wel of niet gedeeld zou moeten worden.

En eigenlijk is dat ik het misselijkmakend vind ook hypocriet van mij want ik heb er geen moeite mee dat er rouwtetra's bij guppen worden gezet.


Snap eigenlijk ook niet waarom mensen dit soort vissen uberhaupt in een aquarium gooien.
Eens!

( maar zo is natuur) ja laat ze daar dan ook!
Eens... en een aquarium is een geen stukje natuur natuurlijk.
 
Niet met wat je zei maar in combinatie met het filmpje vind ik die handtekening wel grappig. Op een positieve manier hoor.



Met dit delen is zeker niets mis maar blijf het misselijkmakend vinden om te zien. Voor mij staat dat los van of zoiets wel of niet gedeeld zou moeten worden.

En eigenlijk is dat ik het misselijkmakend vind ook hypocriet van mij want ik heb er geen moeite mee dat er rouwtetra's bij guppen worden gezet.



Eens!


Eens... en een aquarium is een geen stukje natuur natuurlijk.
100% eens met je antwoorden.

AH op die manier haha ik snapte de link niet helemaal tussen dat filmpje en mijn handtekening!
 
Koopje dames en heren..

@Ancistruz heeft er nog een spannend instructie filmpje bij. die zou je even moeten zien 🥰 🥰

De hele context slaat totaal op de topic titel
Gewoon dat mensen vaak geen idee hebben wat ze aanschaffen, en er natuurlijk (en helaas) er een hardcore groep is met als enige wens hoe bruter hoe beter..

Ik ben ongeveer een jaar geleden eens om een paar dozen filtermateriaal van marktplaats bij een man in Drachten geweest.
Nou is daar niks bijzonders aan, maar zijn binnenvijver op zolder van 10 kuub !!! was dat dus wel, een kleine annaconda, 2 kaaimannen, 4 jack dempseys nog zo'n speciale schidpad zo'n bijter die een botje zo door de midden snapt en nog wat ciclide achtige vissen
Voorts nog allerlei kooien met adders en ratelslangen en dat soort gespuis
En als klap op de vuurpijl..
Een betta in een 80 liter bakje in de woonkamer.. (want die was zo leuk, die kun je zelfs aaien)

Mensen.. het zijn maar rare beesten..
 
Gewoon zo zielig voor al deze toch prachtige vissen.

Ik kan me er echt niets bij voor stellen hoe deze mensen geestelijk in elkaar zitten.

Gooit z on machtig groot beest in een hel verlichte bakje water zonder enige beschutting. Pakken een kopje koffie en gaan zitten kijken hoe een andere vis verzwolgen word. Bij degene die dit mooi vinden om te zien is toch iets niet goed in het hoofd.
 
Tja, goed beschouwd: wat is het verschil tussen maden , watervlooien en tubifex voeren en levende vissen?
Maar dan worden we wel heel filosofisch zo tegen het oude jaar aan.
 
Ja dat is waar. maar sommige vinden het blijkbaar leuk die jaag gedrag.

Nou eigenlijk niet eens, trek de vergelijking naar die gast met die slangen
Die gooit een rat in een bakje van 100x60 tsja daar is geen jagen bij, de rat kan alleen maar in blinde paniek langs de bek van de slang rennen, totdat hij gebeten wordt en opgevreten..

Ik krijg een raar gevoel bij mensen die dit dus als hobby zien, bdw dat geldt ook voor mensen met Mastifs etc..

Dan is een rouwtetra in je bak om de guppen in toom te houden alleen maar een weloverwogen keuze ter voorkoming van inherente ellende, volkomen los van het zogenaamde plezier om een Koi opgevreten te zien worden
 
Nou eigenlijk niet eens, trek de vergelijking naar die gast met die slangen
Die gooit een rat in een bakje van 100x60 tsja daar is geen jagen bij, de rat kan alleen maar in blinde paniek langs de bek van de slang rennen, totdat hij gebeten wordt en opgevreten..

Ik krijg een raar gevoel bij mensen die dit dus als hobby zien, bdw dat geldt ook voor mensen met Mastifs etc..

Dan is een rouwtetra in je bak om de guppen in toom te houden alleen maar een weloverwogen keuze ter voorkoming van inherente ellende, volkomen los van het zogenaamde plezier om een Koi opgevreten te zien worden
Ik zou jou eens in een kooi willen gooien vol hongerige leeuwen. maar dan moet ik eerst ff popcorn maken. een goede zitstoel hebben. maar vissen nee dit is niet okay.
 


Zo die kunnen veel eten.
ik vraag me af of de jager dit wel overleeft.
die kunnen niet normaal meer zwemmen

in de natuur stikt er nog wel eens een snoek in een karper of een andere snoek.
omdat ze een te grote prooi niet kunnen lossen maar meervallen hebben volgens mij geen tanden dus misschien speelt dat niet
 
Nounounou.. dit is toch wel één van de triester moment opnames van het jaar..
Allemachtig, zulke mensen (ok je weet de achtergrond niet he) zou je toch een gigantische klomp voor de scheen geven
Dit doe je niet. zelfs niet iets voor tijdelijk of wat..

Ashampoo_Snap_vrijdag 31 december 2021_15h59m1s_001_= Juwel rio 125 led aquarium te koop incl....png
 
  • Wow
Waarderingen: Thdo
Ik heb geen idee maar 39,95 voor een beetje mooie grote discus zal toch wel betaald worden zo niet duurder? Ben eigenlijk wel benieuwd wat een beetje mooie, goede discus kost.
 
Ik heb geen idee maar 39,95 voor een beetje mooie grote discus zal toch wel betaald worden zo niet duurder? Ben eigenlijk wel benieuwd wat een beetje mooie, goede discus kost.
Lees de tekst eens :"P

Zoals het daar staat

is 150 stuks voor 39,95
of 3 stuks 100 euro
 

Terug
Bovenaan