Heeft vast te maken met de populariteit van de TS Daan 😉Leuk dat dit topic nog zo actief is. Dat had ik toch niet verwacht toen ik dit topic opende hier op het forum!
Dat zou leuk zijn. Maar ik vrees toch dat het iets met onkunde op Marktplaats en met de vis te maken heeft...Heeft vast te maken met de populariteit van de TS Daan 😉
Benieuwd of en wat voor antwoord je krijgtoeffff...kwam deze tegen op de regionale marktplaats-site (heb er een berichtje naar gestuurd)
Bekijk bijlage 328224
vrees ervoor dat het of geen reactie, of een niet-zo-stijlvolle reactie wordt, maar heb het iig geprobeerd om mis-promotie tegen te gaanBenieuwd of en wat voor antwoord je krijgt
Even berichtje sturen dat je belangstelling hebt maar dat je je nog afvraagt waartoe glas dient, je hebt immers nog niet zoveel ervaring met aquaria en wil altijd graag wat bij leren.Ik vraag me af waar die fles/glas voor dient😱
Puur aankleding denk ikIk vraag me af waar die fles/glas voor dient😱
Da's voor als de vis dorst krijgt duh 🙄Ik vraag me af waar die fles/glas voor dient😱
Je kent me heBak is gereserveerd. Goedzo John
Nou je ziet het Nicole en toen ik hoorde dat dit een van de bekende flesjes met geduld van Stefan was heb ik hem gelijk laten reserveren😆😆.Even berichtje sturen dat je belangstelling hebt maar dat je je nog afvraagt waartoe glas dient, je hebt immers nog niet zoveel ervaring met aquaria en wil altijd graag wat bij leren.
Ja hoor, 2 ook nog wel. Heb ik al geprobeerdPast er in zo n bakje dan geen dwergkonijn??
Nou dan snap ik niet dat ze die vis niet alleen verkopen. Als er 2 in zo n bakje passen dan kun je heel makkelijk een 60cm erbij kopen voor de jongen als ze die gaan krijgen 😆 😆Ja hoor, 2 ook nog wel. Heb ik al geprobeerd
Minder prozarisch maar met onbeschaamdere foto èn prijs.
SuperFish start 30 vissenkom/aquarium compleet zgan
€ 75,00
https://link.marktplaats.nl/m172775...ium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
En waar naartoe ze dan wel verhuizen.Je vraagt je ook af hoeveel van deze mensen daadwerkelijk gaan verhuizen
Dat red je nog nie eens denk ik, 60L. Toch?!Biorb. Handig. Veel nep en af en toe de vissen aanvullen.
Volgens mij 5 goudvissen in 60 liter.
Bekijk bijlage 328794
Die biorbs zijn idd 60 liter; maar geschikt voor die vissen zijn ze natuurlijk nieDat red je nog nie eens denk ik, 60L. Toch?!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.