Wat is er nieuw

Opmerkelijke Marktplaats Advertenties

Tja ik had er denk ik nog geen 150 voor over gehad maar ja sommigen proberen snel rijk te worden.

Hier staat al jaren een meterbakje met onderstel in de tuin te wachten op een nieuwe eigenaar.
Voor gratens.
Niemand...

Post 'm bij 'aangeboden' Guppeman....En zet er bij in welke regio ze 'm kunnen ophalen.

Hier staat al jaren een meterbakje met onderstel in de tuin te wachten op een nieuwe eigenaar.
Voor gratens.
Niemand...
IMG_7606.jpeg
🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️

Nee klopt. En de interesse is altijd achteraf.

Hoe bedoel je achteraf? Ik ben al een tijdje opzoek, maar als ik al iets tegenkom, dan zijn de prijzen meestal zo hoog, dat ik net zo goed een nieuwe bak kan halen

Hoe bedoel je achteraf? Ik ben al een tijdje opzoek, maar als ik al iets tegenkom, dan zijn de prijzen meestal zo hoog, dat ik net zo goed een nieuwe bak kan halen
Ik heb er een week voor uitgetrokken omdat het een mooie bak was compleet met meubel. Daarna nog zelfs een extra week maar kwam er niet vanaf. Dus toen hele hap naar de stort gebracht.
Interesse was er wel qua reacties maar niemand nam de moeite om langs te komen 🤷‍♂️

En hij was gratis

Ja je komt er tegenwoordig niet makkelijk meer vanaf, lijkt wel. Mijn Rio 240 heeft onlangs ook een paar weken op MP gestaan. Toevallig wel iemand voor gevonden uiteindelijk, anders had ook ik hem naar de stort gegooid. Altijd zonde zoiets als de spullen op zich nog goed zijn.

Het lijkt wel alsof het allemaal om de hoek af te halen moet zijn. Als ik op marktplaats zoek, zoek ik eerst binnen de 25 km, vind ik daar niks dan vergroot ik mijn zoekgebied.
Het woord gratis geeft op veel mensen toch wel een aantrekkingskracht. Toen ik mijn huisje verkocht had, heb ik alles wat ik niet mee wilde nemen op marktplaats gezet: “gratis af te halen”. Zo heb ik zeer weinig hoeven weggooien.

Ja je komt er tegenwoordig niet makkelijk meer vanaf, lijkt wel. Mijn Rio 240 heeft onlangs ook een paar weken op MP gestaan. Toevallig wel iemand voor gevonden uiteindelijk, anders had ook ik hem naar de stort gegooid. Altijd zonde zoiets als de spullen op zich nog goed zijn.
MP = Minder Poen. :deal: :juggle:

:sorry:

Dat is toch waarom we het allemaal doen? Anders kun je net zo goed nieuws kopen.

Om de hoek hoeft niet, maar 3,5 uur rijden om een gratis aquarium op te pikken (en dus ook weer terug) gaat wellicht wat ver.🙂

Mijn moeder en ex plozen altijd precies uit welke supermarkt wat het goedkoopst had en weigerden het ergernis anders te halen. Al die extra tijd die dat kostte vonden ze geen factor. Blij dat ik dat niet meer hoef te doen. 🥴

Ik ga maar nano's kopen en verkopen op MP. Ben ik binnen no-time rijk....

Als ik dan 1100 euro zie staan dan vraag ik me af of ze een typvautje maken of niet weten wat ze doen.

Als ik dan 1100 euro zie staan dan vraag ik me af of ze een typvautje maken of niet weten wat ze doen.
Had ook een berichtje gestuurd met de vraag of het verkeerd getypt was of dat hij met een spelletje bezig was, " reken je rijk'

Om de hoek hoeft niet, maar 3,5 uur rijden om een gratis aquarium op te pikken (en dus ook weer terug) gaat wellicht wat ver.🙂
John kennende uit de verhalen springt ie zo op zijn houten fiets en doet dan als is bij jou is het bakkie achter op de fiets....

Probleem is alleen dattie op de terugweg kan verdwalen en dat Jessica Sky stuurt om hem te zoeken bij gevonden voorwerpen. ;))

John kennende uit de verhalen springt ie zo op zijn houten fiets en doet dan als is bij jou is het achter op de fiets....

Probleem is alleen dattie op de terugweg kan verdwalen en dat Jessica Sky stuurt om hem te zoeken bij gevonden voorwerpen. ;))
Guppenman woont hier niet ver vandaan dus ik kom vast wel weer thuis :DD :DD

Het zal wel iemand zijn die de leukste thuis is. 😉 Met bieden heeft ie 666,60 ingesteld als minimum. Awfully specific...

Als het serieus was, vind ik het bijzonder dat op een van de foto's de nieuwprijs van de bak te zien is, 60 euro. xD

Maar wat weten wij er nou van hè. Misschien heeft ie het glas wel vervangen door hemelwit tibetaans kristalglas. Dat zou een hoop van de prijs verklaren.

Het is dat hij dan
Het zal wel iemand zijn die de leukste thuis is. 😉 Met bieden heeft ie 666,60 ingesteld als minimum. Awfully specific...
Het probleem is dat hij dan misschien "verkocht" zegt, maar je zou er bijna 666,66 op gaan bieden.
Een duivels bedrag.😈

Het is dat hij dan

Het probleem is dat hij dan misschien "verkocht" zegt, maar je zou er bijna 666,66 op gaan bieden.
Een duivels bedrag.😈
Het zou nog moeilijker kunnen zijn bij als hij dan zou zeggen 'misschien verkocht'.

Yep, the devil is dancing on that number. 👿🙃

bijzonder!
En als je een beetje creatief bent met de filtering moet het met dead spots ook wel meevallen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan