Wat is er nieuw

Rainforrest 45x60cm Fozzy (Albert)

Zijn die erg lastig te kweken Albert want ik vraag me dan af waarom die zo duur moeten zijn.
De gangbare soorten willen wel kweken. Vooral de Epipedobates anthonyi (tricolor) kweekt als konijnen want die worden veel aangeboden op fora enzo. Heb ik 1x gehad. Had er zo resultaat mee. Maar t gaat me ook niet o te kweken. Want dan moet je er mee leuren om ze kwijt te kunnen. En de administratie bijhouden want bij elk dier hoort een papiertje met ouders en als t kan nog verder terug.

Ja ik snap dat het je niet om kweken te doen is Albert maar vaak zie je met beesten die snel zich voortplanten wel dat ze minder prijzig zijn.
Maar goed het zijn en blijven mooi kikkertjes.

Het bodemleven komt mooi op gang, de kleine beestjes zitten lekker te woelen onder het blad.
Morgenvroeg naar Doetinchem om een laar bewoners te kiezen voor dit kleine regenwoudje.
IMG_3126.jpeg

Laatst bewerkt:
Leuk om nieuwe bewoners te halen en altijd lastig om een keuze te maken.

Weer terug van een ritje voor een paar kikkertjes en 2 Ranitomeya imitator ‘Hualaga banded’ aangeschaft. Als t goed is een man en vrouwtje. Hij was wel wat aan t fluiten onderweg. Had klein koeltasje mee met een handdoek erin.
Hier even een foto van 1 van de 2. Zijn erg klein maar mooi van kleur.

IMG_7566.jpeg

Mooie beestje Albert.
Ja, mag ook wel gezien de prijs van €75,— per stuk. De duurste die ik gekocht heb tot nu toe. Dus hier wil ik wel een paar jonkies van….

Ja, mag ook wel gezien de prijs van €75,— per stuk. De duurste die ik gekocht heb tot nu toe. Dus hier wil ik wel een paar jonkies van….
Ze zijn wel prachtig! Ik hoop dat je er veel plezier van gaat krijgen.
Is de verzorging gelijk aan de andere?

Ze zijn wel prachtig! Ik hoop dat je er veel plezier van gaat krijgen.
Is de verzorging gelijk aan de andere?
Ja hoor. Springstaartjes, fruitvliegen en of erwrenluis

Deze 2 hebben de nacht ook in een Bromelia doorgebracht.
IMG_7608.jpeg
IMG_7610.jpeg
IMG_7611.jpeg
IMG_7612.jpeg
IMG_7613.jpeg

Laatst bewerkt:
Prachtig! En zo zie je ook duidelijk hoe klein deze kikkertjes zijn 😍

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan