Ben benieuwdEen gezelschapsbakje van maken. Beetje aquascapen..niet te ingewikkeld
Ben benieuwdEen gezelschapsbakje van maken. Beetje aquascapen..niet te ingewikkeld
Met een plastic verfkrabbertje met een mesje erin kun je de laatste resten wegkrijgen.Vandaag het binnenfilter uit het aquarium gehaald met behulp van stanleymes en plamuurmes. Er zitten nog veel kitresten in de bak. Ik heb er natuurazijn op gesmeerd in de hoop dat het een beetje los gaat laten.
Die bedoelde ik dus, werkt primaKitresten gewoon met een scherp mesje verwijderen, dat krijg je er met azijn niet af.
Eventueel een glasmes uit de 1 euro bak van de bouwmarkt halen.
Bekijk bijlage 392389
Ik gebruik vaak gewoon een los nieuw Stanleymesje in de hand.
Bekijk bijlage 392390
Volgens mij is het helemaal gedekt. Zit 250 ml opIk moest met schoolbordverf al 4 lagen doen en achteraf had ik liever nog 5 gedaan.
Ja dat dacht ik ook na 3 keer maar als ik het licht aandeed in de bak was het spikkelig zeg maar en keek je er nog vrij simpel doorheen. Ik zou het dus bekijken met de led aan.Volgens mij is het helemaal gedekt. Zit 250 ml op
Ga ik doen!Ja dat dacht ik ook na 3 keer maar als ik het licht aandeed in de bak was het spikkelig zeg maar en keek je er nog vrij simpel doorheen. Ik zou het dus bekijken met de led aan.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.