Moet je sparen voor een nieuw fotorolletje of zo wat dit is wel heel lang wachten op die mooi plaatjes😢😉Zo de laatste update tot 1-7-2023 dus en het totaaltje is niet geweldig van kleur maar goed.
Ik hoop dat mn vrienden hier geld gaan inzamelen voor een nieuw rolletje Jaap😉Mooie plaatsjes John mare
Moet je sparen voor een nieuw fotorolletje of zo wat dit is wel heel lang wachten op die mooi plaatjes😢😉
Hoop het voor je dat ze de gobi snel zat zijn. In onze tijd was zelf een hand/vinger een doelwit.Ik hoop dat mn vrienden hier geld gaan inzamelen voor een nieuw rolletje Jaap😉
Tja de nieuwe aanwinst was veel kleiner dan gedacht en de Nemo s hebben de jacht geopend dus hij zal zich moeten verstoppen tot hij wat groter is dus al met al afwachten maar weer.
Nou , jij zou daar ook heel goed in zijn denk ik . Als je zo een plantenbak 1-2-3 opzet , dan gaat dat met zout net hetzelfde zijn .Heb ook weer zitten hapen naar die zoutwaterbakken bij LFS wat een kleurenpracht
Hadden ze toevallig geen eitjes?Nou hij heeft het niet gered en dat had ik wel verwacht zoals hij eraan toe was. Tja dat de nemo s zo fel zouden zijn hadden de lfs en ik niet verwacht maar goed het is niet anders en het is jammer.
Ze zaten bij ons ook in de Middenlaag. Hadden continu eitjes. ze aten ze alleen steeds op maar waren feller als je dan in de buurt kwam. De gele dokter en de geel oog stuurden ze ook wegNee ze hebben nog nooit eitjes gehad hier en zwemmen vaak alleen in de middenlaag. Ze hebben dat kleintje als levendvoer aangezien denk ik want ja dat voer ik altijd en ze dachten vast daar komt het eten weer.
Maar ja nu moet je ook weer tot 2024 wachten hoor🤣🤣Ziet er weer mooi uit John!! Ik had niet verwacht dat we voor de zomer al weer een update zouden krijgen van deze bak
Het staat er nog steeds erg goed bij John.
Dat zijn er twee en die zijn niet schuw hoor want die zie je de hele dag maar vaak achterin op de stenen dus van de voorkant zie je ze niet.Staat er mooi bij John.
Heb je die schuwe garnaal ook nog steeds?
Beetje jammer Andre want die staat wel bij de foto s van maandag hoor😉Mooie bak John maar ik mis eigenlijk het totaalplaatje inclusief de verlichting.
Andre wil gewoon zien, hoe jij de bak ziet. Van een afstandje. Dus compleet met meubeltje en lamp erboven.Beetje jammer Andre want die staat wel bij de foto s van maandag hoor😉
Zal er even aan denken bij de volgende update rond december 2023Andre wil gewoon zien, hoe jij de bak ziet. Van een afstandje. Dus compleet met meubeltje en lamp erboven.
Om een idee te krijgen hoe zoiets in huis staat.
En zo snel is 2023 alweer voorbij. 🙂Maar ja nu moet je ook weer tot 2024 wachten hoor🤣🤣
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.