Shin Mao 85 liter zeewateraquarium en Reefer 170 Deluxe (Jessicapilon)


Ik had in Nederland ( namelijk Grunn ) een nederlandse verdeelpunt van mijn potjes geduld maar het is uiteindelijk gebleken dat hij die potjes zelf opgebruikte en lege potjes doorverkocht aan onze klanten . Door dat we op dat bedrog zijn uitgekomen plaatst hij nu het product in een slecht daglicht .
 
Ik had in Nederland ( namelijk Grunn ) een nederlandse verdeelpunt van mijn potjes geduld maar het is uiteindelijk gebleken dat hij die potjes zelf opgebruikte en lege potjes doorverkocht aan onze klanten . Door dat we op dat bedrog zijn uitgekomen plaatst hij nu het product in een slecht daglicht .
Wat een schande en dat er zulke slechte Grunnegers bestaan dat wist ik nooit:DD
 
Kleuren weer niet optimaal maar goed toch een indruk.
IMG_20220618_102416239.jpg
IMG_20220618_102409423.jpg
IMG_20220618_102500997_HDR.jpg
IMG_20220618_102450197.jpg
IMG_20220618_102433041_HDR.jpg
IMG_20220618_102421960.jpg
 
Kleuren zien er goed uit hoor, alles ziet er erg goed en gezond uit.
Mooie prestatie dat de bak al zo lang zo goed draait (ondanks dat je er zelf soms anders over denk ;):DD)
 
Hij draait dacht ik van half 2017 uit mn hoofd gedaan en wekelijks ververs ik 10-15 liter en meet ik alle waarden en voeg toe waar iets van bij moet.
Maar ja ik heb in de tussen tijd ook wel last gehad van wat rare aanslag zoals je weet maar goed ik heb veel geduld dus dat is weer goedgekomen;)
 
Dat heet tegenwoordig caffeinisme, daar krijg je je verschijnselen door.
Starbucks of echberts, het leven is echt heel anders zonder😀
 
Add visser of adhd en dat is nu precies de misspel die de etyopsche dolle geiten boontjes de antropo kunnen in vervoeren.
Check maar eens ,de botanie vh verlangen, boek of docu dat verhelderd wel iets voor ons als verlangende mensen ofschoon naar wat vraagte ik me wel eens af
 
Mooi hoor. Wel even een vraagje: waarom is het licht in zoutwaterbakken altijd zo blauw? Is dat nodig voor bepaalde dieren/ koralen of wordt dat gewoon mooi gevonden?
 
Mooi hoor. Wel even een vraagje: waarom is het licht in zoutwaterbakken altijd zo blauw? Is dat nodig voor bepaalde dieren/ koralen of wordt dat gewoon mooi gevonden?
Nou dat is als het licht aangaat en rond de middag is het gewoon op kleur hoor. Wel zit er boven zeewater in de regel een vrij hoge Kelvin ivm veel zoetwater.
 
Mooi John! Snoei je nog vaak of heb je er veel andere onderhoud aan zo bij deze bak? Nog zaken op het wensenlijstje?:))
 
Nou ik snoei niet vaak behalve de groene op foto 5 soms. Die groeit best snel en af en toe breng ik koppen naar Frits.
 
Nee Erwin het aantal koralen is al een jaar of 2-3 gelijk en ze zijn alleen maar goed gegroeid.
 

Terug
Bovenaan