Superfish 70 en Lido 120 van Joff (1 Viewer)

Jarne99

Well-known member
Lid geworden
12 december 2016
Leeftijd
21
Zelf verre van een plantenman, maar dat zijn 2 prachtige bakken:petjeaf:

• Leuk
Waarderingen: Joff

Dion

Well-known member
Lid geworden
12 oktober 2020
Leeftijd
26
Heel erg gaaf deze bakken! Lekker laten woekeren, is juist mooi zo'n jungle.

• Leuk

Hoogheid

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
1 maart 2018
Leeftijd
31
Allereerst de beste en natste wensen voor het nieuwe jaar voor iedereen natuurlijk!!! Dat onze bakken maar weer mogen shinen!
Jij natuurlijk ook nog de allerbeste wensen! :petjeaf:

Ik vind je bakken ook wel heel erg tof geworden zo wild als ze nu zijn. Als je het vermoeden hebt dat de soil uitgewerkt is, is het dan niet een idee om de bodem weer wat te verrijken?

• Leuk
Topicstarter
Joff

Joff

Well-known member
Lid geworden
12 mei 2020
Dankjulliewel!! Blijf zelf heel erg veel plezier houden in het houden van aquaria. Heb net groot onderhoud verricht. Nieuwe co²-flessen. Nieuwe voeding. Nog geen poeders maar wel een mega jerrycan voorgemixte complete voeding.
Ik heb een busje met bodemstaafjes. Die zal ik binnenkort in de bodem steken. Helemaal uitgewerkt is de bodem niet maar het hoeft idd niet uitgeput te raken.
Het liefst zou ik de superfish weg willen doen, de lido op die plek in mijn slaapkamer en een ander, groot aquarium voor beneden. Zelfde recept. Heel veel groen in een 3d scenery van steen en hout op soil. Gericht op cory's. Ik weet nu dat ze kweken onder mijn omstandigheden en daar zou ik mee door willen gaan. De superfish kan dan voor de eitjes en jonkies gebruikt worden.
Tot dan ga ik door zoals nu hoor maar de droom is er.

Hoogheid

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
1 maart 2018
Leeftijd
31
Dankjulliewel!! Blijf zelf heel erg veel plezier houden in het houden van aquaria. Heb net groot onderhoud verricht. Nieuwe co²-flessen. Nieuwe voeding. Nog geen poeders maar wel een mega jerrycan voorgemixte complete voeding.
Ik heb een busje met bodemstaafjes. Die zal ik binnenkort in de bodem steken. Helemaal uitgewerkt is de bodem niet maar het hoeft idd niet uitgeput te raken.
Het liefst zou ik de superfish weg willen doen, de lido op die plek in mijn slaapkamer en een ander, groot aquarium voor beneden. Zelfde recept. Heel veel groen in een 3d scenery van steen en hout op soil. Gericht op cory's. Ik weet nu dat ze kweken onder mijn omstandigheden en daar zou ik mee door willen gaan. De superfish kan dan voor de eitjes en jonkies gebruikt worden.
Tot dan ga ik door zoals nu hoor maar de droom is er.
Een prachtig verhaal dat ik graag blijf volgen! :petjeaf:

Users who are viewing this onderwerp

Private conversations
Help Users
    You haven't joined any rooms.
    Chat 0
    Bovenaan