Wat is er nieuw

The Crash Cowboy - 450 liter Junglescape 'The Lion Sleeps Tonight'

Ben normaal eigenlijk meer van de takkenbakken, maar deze bak is wel echt heel erg gaaf!!
en uiteraard ook gestemd

Na al deze camera's ...

DSCF0071_zpstonf6omo.jpg

... waarbij vooral deze erg leuk is ...

DSCF0057_zpsozzji5o1.jpg

... heb ik maar eens een goeie camera gekocht ! Een Fujifilm Finepix S1.

69AC8535-E90C-415F-8A3F-F997A11009E5_zpsrj6xp0i4.jpg

Het is nog even zoeken naar alle instellingen en mogelijkheden, maar hier vast de eerste probeersels:

DSCF0018_zps0fy4h7yf.jpg

DSCF0015_zpsttvrrgf8.jpg

DSCF0046_zpsanj6igje.jpg

DSCF0021_zps92z0jyqy.jpg

clGfNJmDLswj9E1ZuXiQYWd-cLtfXtoa.jpeg

Hey die camera heb ik ook 😀 :foto: 😛 . Jouw lukt het wel om er prachtige foto's en close-upjes mee te maken.

Het eerste (proef) HD filmpje met mijn nieuwe fototoestel. Bekijk het in Youtube, en zorg dat je bij de instellingen van het filmpje HD 1080p60 inschakelt, en bekijk het dan eens full screen !

Ik ben tot nu toe erg tevreden: veel scherpere beelden, en veel helderdere kleuren. Overigens heb ik dit filmpje vanaf een statief gemaakt; dat is ook veel beter.

Je ziet dan ook de enige kras die ik in mijn ruit heb ... Ieder voordeel heb z'n nadeel.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=IGcI47rmv9U[/video]

Mooie foto's en mooi filmpje! Ziet er goed uit zo in HD 🙂 Wel even schrikken met de panfluit op het eind..

Ik moet nog even een beetje uitzoeken hoe de nieuwe camera werkt ! Maar binnenkort hoop ik dat ik jullue n�g mooiere foto's kan laten zien !

😉

3BF55DC1-9592-4A3E-ABFB-8538C984D15D_zpsrgmwmbwu.jpg

Nou, daar gaat ie dan. Ik vind ze al mooier, of is dat wishfull thinking ???

(klik voor vergroting !)
DSCF0269_zpsfeam0x4b.jpg

S0040210_zps56qxxsrt.jpg

S0030204_zps27mjcphu.jpg

(klik voor vergroting)
DSCF0271_zpsdxluv4ow.jpg

Links:
DSCF0287_zpsww8qzo4p.jpg

Midden:
DSCF0288_zpsv992ifav.jpg

Rechts:
DSCF0289_zpsplrnwyt5.jpg

DSCF0277_zpswsadcze5.jpg

DSCF0275_zpsegjqcss3.jpg

Wouw, na vergroting van het totaal en op het vergrootglas te hebben geklikt. Prachtig.

Richvio zei:
TonHageraats zei:
Mooi :thumbs:
"Wij" worden erg blij van je nieuwe toestel 😀 :foto:
Mondeo zei:
Daar zijn wij wel blij mee idd
Misschien is het de laatste dagen een beetje te veel van het goeie, maar ja ... Toys for boys, h�.

En: tips over mijn fotografie zijn altijd welkom ! Ik moet nog veel leren. Vooral over hoe ik hele mooie macro-opnamen van mijn vissies kan maken.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan