benvo
Well-known member
Erg mooi, Albert!
Erg mooi, Albert!
Ja. Ik heb al een paar keer de schaar in de voorste plant gezet om de uitlopers af te knippen.Heel mooi Albert, zo te zien zijn een aantal planten ook al aardig gegroeid.
Van die voorste plant zag ik inderdaad dat die hard gegroeid isJa. Ik heb al een paar keer de schaar in de voorste plant gezet om de uitlopers af te knippen.
Eind volgende week heb ik het toevoegen van kikkertjes in de planning. begin vd week eerst nog een waterschaal erin zetten die ik besteld heb. Onmisbaar voor kikkertjes om evt. Eitjes in af te zetten.
Heb je een fruitvliegen kweek opgezet, of ga je potten kopen?Eind volgende week heb ik het toevoegen van kikkertjes in de planning.
Dat is handig inderdaad 👍Ik ga eerst potten kopen, en dan gelijk ook beginnen met een kweek. Waar ik de kikkers haal, in Zwolle, heeft men alles op voorraad wat ik nodig heb. dus dat moet lukken.
Met zoiets maak je anderen nodeloos jaloers. Dit kan en mag zo niet doorgaan. Bah, wat een mooi ding!Waterbakje bijgeplaatst op aanraden vd kweker. Morgen maar eens naar hem toe voor wat benodigdheden en misschien een paar diertjes.
Bekijk bijlage 321689Bekijk bijlage 321690
Op google zie ik helaas geen afbeeldingen van deze diertjes 😡 is de naam goed?Epipedobares Antinii
Kleine typefout Ton...dit zijn ze., foto vd kweker Zn websiteOp google zie ik helaas geen afbeeldingen van deze diertjes 😡 is de naam goed?
Ik lees dat ze zich ook in gevangenschap voortplanten, zou wel leuk zijnAls het allemaal lukt met de kweek van voedseldieren komt er nog een ander soort bij.
deze soort Dendrobates Leucomelas, er komen max 2 soorten in.
Bekijk bijlage 321739
Klopt. Deze zijn ook nakweek vd kweker.Ik lees dat ze zich ook in gevangenschap voortplanten, zou wel leuk zijn![]()
Ziet eruit als een kikker. Nou ja, met een pyama aan dan. Mooi beest.Kleine typefout Ton...dit zijn ze., foto vd kweker Zn website
.Bekijk bijlage 321738
Ze komen wat meer tevoorschijn. Maar om ze te filmen moet je geduld hebben... en als ze dan bewegen zijn ze rap. Kwaliteit op YouTube is nog steeds belabberd.
Bekijk bijlage 321799Bekijk bijlage 321800Bekijk bijlage 321801
Ziet er erg leuk uit Albert, succes met ze, komen er nog meer in of net als met vissen rustig opbouwen?
Zo normaal als het in de aquarium wereld is om gezelschapsbakken te hebben is dit in de kikkerwereld eigenlijk not done. Natuurlijk eigen keus om dit wel of niet te doen maar op de diverse fora wordt het toch afgeraden. Nou gaat dat vaak om het feit dat ze geen gekke kruisingen willen, en dit zijn natuurlijk twee verschillende soorten dus ik weet niet of die überhaupt kunnen kruisen onderling.Als het allemaal lukt met de kweek van voedseldieren komt er nog een ander soort bij
Vrouwen nafluiten, op veel plaatsen is het al streng verboden maar hier dus nog niet?Ze hebben elkaar weer gevonden. Het mannetje is vandaag behoorlijk aan t fluiten naar t vrouwtje.
Bekijk bijlage 322297
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.