Deze foto geeft een idee hoe klein de Tricolore is. Fotorol-kokertje ernaast. Excuus voor de schitteringen.
Inderdaad Ton.Een cm of 2 / 2.5?
Voor de jongere leden, das een houdertje voor een fotorolletje. Zo'n ding dat vroeger in de camera moest om foto's te maken, om er bij het ontwikkelen achter te komen of de foto gelukt wasDeze foto geeft een idee hoe klein de Tricolore is. Fotorol-kokertje ernaast. Excuus voor de schitteringen.
Nou als ik de deurtjes open willen ze wel eens wegspringen ja. maar als je rustig aan doet blijven ze wel zitten.Doet het goed! Wat zijn de tekeningen op de kikkertjes toch prachtig. Zijn ze schuw of valt dat mee? Hoe oud worden ze?
Die leeftijd had ik nooit verwacht, wat leuk!Nou als ik de deurtjes open willen ze wel eens wegspringen ja. maar als je rustig aan doet blijven ze wel zitten.
ik heb gelezen dat ze 12 tot 18 jaar kunnen worden.
Even oud als je maantjes dus.Nou als ik de deurtjes open willen ze wel eens wegspringen ja. maar als je rustig aan doet blijven ze wel zitten.
ik heb gelezen dat ze 12 tot 18 jaar kunnen worden.
Precies dat John. Dus de Fusion ook maar ombouwen misschien… en dan een 30cm water met tetra’s misschien en de rest als tropisch regenwoud inrichten..Fraaie foto s Albert en het voordeel is dat je geen algen kan krijgen.
IPhone tegen glas, inzoomen met kikkertje op 10cm. Viel me mee dat ie bleef zitten.Schitterend om ze wat in meer detail te zien.
De voetjes zijn zo schattig 🙂IPhone tegen glas, inzoomen met kikkertje op 10cm. Viel me mee dat ie bleef zitten.
Er zijn genoeg mogelijkheden. Als ik alles had geweten…. Maar ja……erg mooi hoor, zoiets trekt mij ook wel erg aan... wie weet begin ik ook
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.