Vivarium 21


Ancistruz

Well-known member
Lid geworden
16 januari 2019
Berichten
4,186
Hopelijk gaat het door.

Maar ik ben benieuwd wie dit jaar er naar toe gaat en welk dag?


Ik ga iig zondag.
 
Ik hoop zaterdag van de partij te zijn. 🙃 Denk dat ik net zo benieuwd ben als ieder ander hier, of de coronamaatregelen roet in het eten gaan gooien...
 
Ik hoop er ook zaterdag bij te zijn :)
 
Ik ben nog in overleg met eventuele medereizigers, als ik alleen ga zal het zondag zijn.
 
Ik zal er niet zijn, ik vind het voor mij te ver. De dag wordt langer dan ik aan kan of ik nou met OV ga of met iemand mee kan rijden. Helaas.
 
Ik zal er op zondag zijn.
 
Ik zal er niet zijn, ik vind het voor mij te ver. De dag wordt langer dan ik aan kan of ik nou met OV ga of met iemand mee kan rijden. Helaas.
Je kan een hotel pakken toch heb je direct een weekendje weg?

Ik zie ook dat @Kosmopoliet gaat. Volgens mij komt hij ook uit geleen? Wellicht kan je meerijden?
 
Heb geen vervoer maar zal misschien een auto kunnen regelen.
 
Vraag mij af hoe andere weekendjes weg gingen of vakantie zonder hondjes?
Niet iedereen kan of wil weekendjes weg of op vakantie.
Edit: zeg niet dat dit voor Nicole geldt.
 
Laatst bewerkt:



Er bestaat wellicht een oppas of een kennel?

Vraag mij af hoe andere weekendjes weg gingen of vakantie zonder hondjes?
Geen vakantie zonder honden (wandelvakanties, zelfs alleen. Mechelse herder en Boerenfox draaiden daar hun pootjes niet voor om), in noodgevallen gingen ze naar een vriend die inmiddels overleden is. Kennel vind ik een no go en vooral voor de oudste met al zijn kwalen onverantwoord.
Maar om terug te komen op een weekend weg, dat is voor mij niet te doen in combinatie met heen weer reizen. Dan kom ik slechter thuis dan ik ging. Te lang herstel nodig.
 
Geen vakantie zonder honden (wandelvakanties, zelfs alleen. Mechelse herder en Boerenfox draaiden daar hun pootjes niet voor om), in noodgevallen gingen ze naar een vriend die inmiddels overleden is. Kennel vind ik een no go en vooral voor de oudste met al zijn kwalen onverantwoord.
Maar om terug te komen op een weekend weg, dat is voor mij niet te doen in combinatie met heen weer reizen. Dan kom ik slechter thuis dan ik ging. Te lang herstel nodig.
Ah oke dat is indd jammer.
Ik reageerde enkel op jou eerste reactie vandaar mijn antwoord.

Maar is wel jammer dat je niet kan gaan.


Ik las net een uitgelekte veranderingen. Wat ze dinsdag willen overbrengen.

Of dit 100% zo is geen idee.

Maar per 21 sept geen 1.5m
Wel nog mondkap in OV
Qr bij horeca enz
 
Maar ik zie dat er wellicht niet veel mensen gaan?
 
Ik denk dat er wel meer mensen zullen bevestigen wanneer duidelijk is of het echt door gaat.
 
Als het niet te goed gaat met de Corona-bestrijding kom ik ook een dagje, anders zit ik 3 weken in Azië.
 
Ik lees net dat de beurs sowieso doorgaat, maar voorlopig met 75% capaciteit. Voorverkoop van de kaarten is inmiddels gestart.
 
Ik lees net dat de beurs sowieso doorgaat, maar voorlopig met 75% capaciteit. Voorverkoop van de kaarten is inmiddels gestart.
Kaarten heb ik inmiddels zo een maand inbezit voor zondag.
 
Was heel graag gegaan dit jaar, maar puur uit principe (de belachelijke regeltjes van tegenwoordig) ga ik niet🤐

Edit:

Tenminste, ik neem aan dat dat ook hiervoor geldt? Die persconferenties kijk ik niet meer naar 😂
 
Ik ook kaartje besteld inmiddels.
 
Was heel graag gegaan dit jaar, maar puur uit principe (de belachelijke regeltjes van tegenwoordig) ga ik niet🤐

Edit:

Tenminste, ik neem aan dat dat ook hiervoor geldt? Die persconferenties kijk ik niet meer naar 😂
Ja. Zoals het er nu voor staat heb je een 'coronapas' (die QR code die groen wordt) nodig.
 
Was heel graag gegaan dit jaar, maar puur uit principe (de belachelijke regeltjes van tegenwoordig) ga ik niet🤐
Snap ik. Ik vind het ook wel een dingetje. Ik DENK.... dat ik voor vivarium nog een uitzondering maak..... want ik zou het echt zonde vinden om dat te moeten missen. En ik wil die beurs graag een beetje steunen na alle tegenslagen die ze al gehad hebben. Maar horeca en zo (ben ik nu nog vaak te vinden), en alle andere dingen waar men nu opeens die coronapas voor gaat verplichten.... nope. Dan maar niet meer. 😕
 
ik wil wel gaan maar ga geen Qr code das medische appart heid waar de licht de grens mensen zag dit al anderhalf jaar geleden of langer aan komen
 
@Gino88 , ik maak geen uitzonderingen, zo ben ik ook al 2 jaar lang niet naar m'n KeukenKampioenDivisie clubbie geweest waar ik onderhand bijna 10jaar een seizoenskaart van heb 😵
 
Laatst bewerkt:
precies en zo staan we samen sterk geen vreemde nodig om te bepalen wie ik op kerst uit nodig hahahah... en al die anderen gestoorde regels die we al mee hebben gemaakt
 
Ik heb QR, no shit, kan me niet ook nog een virusje permiteren :D

Maareuh..

Zou ik (onder voorbehoud) met iemand uit het noorden kunnen meerijden en zo ja welke dag ??
(heb een micro demontabel scootmobieltje die zelfs in de kofferbak van een 206 past)

carpool.jpg
 

Terug
Bovenaan