Wat is er nieuw

Wat zijn jullie andere hobbies?

Hier ben ik al een tijdje mee bezig weer. Spitfire MK1 schaal 1/48. Plakken, spuiten, plakken enz. Vanmorgen 1 keer in de vernis. En vanmiddag begonnen met Decals. Moeten dr nog wel behoorlijk meer op. En dan nog weatheren/panel linen en weer in de vernis om de decals te beschermen. De bedoeling is ook dat ik er een diorama bij maak om het model op te plaatsen.
Bekijk bijlage 384643Bekijk bijlage 384644

Wij zijn onze 3d print hobby/bedrijfje aan het uitbreiden 😊 Deze lamp vind ik echt heel tof geworden.

Bijlagen

• IMG_2364.JPEG
    IMG_2364.JPEG
    235.3 KB · Weergaven: 19

Ja rustgevend maar af en toe ook stressvol. Maar de Spitfire is klaar, en de volgende vandaag binnen gekregen, de Eduard P51 Combo. 2 modellen in 1 doos. Keer een ander merk dan Tamiya proberen. Uitgebreide set compleet met extra delen, oa 3d stickers voor de cockpit details.

IMG_7589.jpeg
IMG_7590.jpeg
IMG_3134.jpeg

Ik vond toen ik ook nog wel eens soms een modelletje inelkaar zette de Tamiya wel een van beste kwa pasvorm en afwerking.

Hier beginnen weer langzaam verschillende orchideeën te bloeien. Ze zijn laat dit jaar.

Mijn favoriet staat nu vol in bloei, laat me altijd aan een bruidsboeket denken. De bloemen ruiken wat naar citroen.

Coelogyne cristata in een 23 cm pot

Afbeelding van WhatsApp op 2025-02-16 om 13.39.15_df6ab313.jpg

Afbeelding van WhatsApp op 2025-02-16 om 13.39.15_a59f7958.jpg

Mooie plant en ik snap niet hoe je die in bloei krijgt want ik hou ze zelfs niet in leven😕

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan