Die reactie liet wel erg lang op zich wachten!!😂Maar goed dat ik niet met jullie ben getrouwd dus 😛
Die reactie liet wel erg lang op zich wachten!!😂Maar goed dat ik niet met jullie ben getrouwd dus 😛
Ja ik ben geen 18 meer hoor 😛Die reactie liet wel erg lang op zich wachten!!😂
Women united! 💪Maar goed dat ik niet met jullie ben getrouwd dus 😛
Wat maakt dat spuiten een verschil in eindresultaat. Erg mooi geworden.En die is klaar. Als laatste nog spiegels eraan gezet en wat metal decals op tank en zitje. Voor het formaat een pen ernaast (van de andere hobby)…. De volgende wordt denk ik een Ducati. Maar dan wel met detail up onderdelen. Metalen onderdelen voor meer natuur getrouw bouwen.Bekijk bijlage 378961Bekijk bijlage 378962Bekijk bijlage 378963Bekijk bijlage 378964Bekijk bijlage 378965
Moet nog leren meer geduld te hebben en het drogen vd verf tijd gunnen. Dan wordt het nog strakker.Wat maakt dat spuiten een verschil in eindresultaat. Erg mooi geworden.
Uurtje of 15 denk ik. Natuurlijk niet aan een stuk. 😉Mooi gedaan Albert en daar zitten heel wat uurtjes in denk ik.
Mooi hoor!Aangezien jarig was afgelopen weekend kreeg ik een paar kadobonnen van een bekende webwinkel (B). Die gelijk benut voor mn volgende project. Deze wordt wel gebouwd met een andere voorvork (met metalen onderdelen) en misschien nog wel meer zaken om het nog realistischer te maken.
Een Ducati Pangiale S, schaal 1:12.
Bekijk bijlage 379662
Prachtig dat gestippelde patroon in het hart vd bloem.Wat een werk Albert. Goed bezig.
Hier nog een orchidee in bloei, de een na laatste dit jaar vermoed ik.
Deze verkleurt naar geel, hier staat deze kruising om bekend.
De kleur waar hij mee start vind ik niet zo spannend. Dat geel vind ik dan wel weer mooi.
Bekijk bijlage 381111
Mijn hemel, wat een gepriegel zeg. Petje af.Vandaag eindelijk weer de zin om bezig te gaan. Paar uur bezig geweest met achterwiel en -steun (Italin Red gespoten) Ducati kleur. En de voorremschijven uitgeboord gespoten en paar kleine (1mm) chromen ‘nagels’ met een pincet aangebracht. Nog wel ff wat bijstippen met zwarte verf. Maar eerst een dag of wat laten drogen.Bekijk bijlage 381499Bekijk bijlage 381500Bekijk bijlage 381502
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.