Hoe groot is dat kunstwerk? Heb je een referentie met bijv. Een theelepel?
Hoe groot is dat kunstwerk? Heb je een referentie met bijv. Een theelepel?
Hij is 8 cm bij 10 cm, heb hem nu ingeleverd op school voor mijn eindexamen dus kan nu geen foto maken met een theelepel helaas. Daarna gaat hij naar het zilvermuseum en rond november mag ik hem weer ophalen 🙂Hoe groot is dat kunstwerk? Heb je een referentie met bijv. Een theelepel?
Dank je wel John. Graag gedaan.Nou toch ben je leuk bezig John en veel leden beleven nu (en ook vroeger) plezier aan je foto s met de begeleidende teksten.
Dank je wel! 🙂Nou ik denk dat je daar wel een goed cijfer voor gaat krijgen Daphne. Succes met je eindexamen in elk geval.
Waar vind ik je album?Fotografie enigzins... Niet echt een hobby. Vroeger hield het in bv een dagje dierentuin ed. Registreren van de auto`s die ik heb gehad, waar ik gewoond heb en zoal meer.
Nu neem ik soms foto`s van de markt of in de binnenstad van dingen die ik misschien kan gebruiken. Ik ben graag met foto`s bezig. Ik heb een fotoalbum op deze forum die
laat zien wat ik met foto`s doe. Ik kijk naar een foto en vraag mijzelf af "Wat kan ik nog meer hiermee doen".
Onder Foto-Album...Mijn gele vriendjes ( JWdeBruijn ).Waar vind ik je album?
Ik ben 30 min aan het zoeken geweest maar ik heb hem gevonden😉Onder Foto-Album...Mijn gele vriendjes ( JWdeBruijn ).
Ik dacht dat deze planten juist weinig water moeten hebben.En zo krijgt ze iedere dag 1-2 keer water.
Ligt heel erg aan de soort en aan het substraat. Ik heb er wel meer die ik iedere dag dompel.Ik dacht dat deze planten juist weinig water moeten hebben.
Geen idee, ik zie de planten hier tegenover in de volle grond wel bloeien. Nu ben ik wel benieuwd of ik dat op meerdere plekken kan zien. Niet op gelet eigenlijk. Ik ga er eens op letten.Naast onze lieve kater max, eerder vermeld vinden ik en mijn vrouw hortensia's ( hydrangea) ook erg mooi en daar zij er een aantal van gekocht bij een tuincentrum en op het balkon geplaatst.De hortensia's van vorig jaar zijn nog niet echt teruggekomen enkel groene bladeren maar tot nu toe geen bloeiende kransen, te koud? en of te nat weer?.Suggesties welkom.
Volgens mij trad die weleens op in een korte broek en dat is voor mij niet weggelegd want dan lopen de bezoekers snel de zaal uityoep van 't hek is gestopt jij kan hem zo vervangen.
Ik dacht dat deze planten juist weinig water moeten hebben.
Ik heb nog kleine Vanda’s. Zal morgen eens foto’s maken van hoe die opgepot zijn. Wel in een pot maar ze zijn met een dag weer droog.
Zo , dat is mooi gemaakt !
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.