Mooie foto hoor en ik neem aan dat die haai nu berecht gaat worden?
Mooie ini-mini Orchidee Nicole.Toch nog een orchidee(tje) aan het bloeien. Was het vorige keer mijn grootste van geschat 45 cm hoog, nu is het mijn kleinste. Vorig jaar rook hij amper, nu heel sterk naar citroen.
Haraella odorata.
Voor wat het waard is; ik vind ze prachtig, Nicole!Toch nog een orchidee(tje) aan het bloeien. Was het vorige keer mijn grootste van geschat 45 cm hoog, nu is het mijn kleinste. Vorig jaar rook hij amper, nu heel sterk naar citroen.
Haraella odorata.
Bekijk bijlage 378430
Bekijk bijlage 378429
hahah klopt, nu voor de tweede keer geweest. Voor echt echt uiteten toch ergens anders. Was wel lekker.Tjonge dat sopt lekker weg, die loetjes zijn hier uiteraard ook in de amsterdam verspreid.
Stukje verluxt mc donald
Of in het smoelenboek want dit doet de lijn vast niet goed 😉Of past dit meer in wat schaft de pot vandaag
Geweldig! Precies onze 1e hond, lekker eigenwijs maar heel slim.😍Ik heb sinds vorig jaar een rode Cocker spaniël genaamd Nika.
Ik train haar op het moment erg consequent op gehoorzaamheid maar wil uiteindelijk detectie en speurwerk met haar gaan doen. Ook wil ik een sport met haar gaan doen ik weet alleen nog niet welke. Is het een hobby? Ja ik denk het wel want ik steek er ernstig veel tijd in. Die cockers hebben namelijk fases dat ze het niet nodig vinden om te luisteren😂
Kwa detectie en speurwerk wil ik wel echt ver gaan, ik hoop dat we ooit tot een oproepteam kunnen behoren die meehelpen om vermiste personen op te sporen. Geen idee of het bestaat maar daar kom ik dan wel achter😂
Leuk! hadden jullie ook een cocker? Wat een bijzondere hondjes zijn dat haha.Geweldig! Precies onze 1e hond, lekker eigenwijs maar heel slim.😍
Ja superlief maar ook supereigenwijs!😍Leuk! hadden jullie ook een cocker? Wat een bijzondere hondjes zijn dat haha.
Tegenwoordig kijk ik regelmatig in de lucht wat er over komt vliegen. Vaak is dat om te zien wat er via Geilenkirchen vertrokken is. Je hoort het verschil met de reguliere vliegtuigen die naar MAA gaan. Geen vliegtuigspotter maar wel interesse in welk oorlogstuig boven mijn hoofd vliegt. Als ik 's nachts een straaljager hoor cirkelen zal ik ook altijd even online kijken hoe of wat. Noem het maar een tik van me.Een lang vergeten oude hobby waren vliegtuigen.
Wat een apart ras, dat wit met zwart omzoomde veren 💜en mijn kipjes😍
Dat zijn zilver zwartgezoomde kuifhoentjesTegenwoordig kijk ik regelmatig in de lucht wat er over komt vliegen. Vaak is dat om te zien wat er via Geilenkirchen vertrokken is. Je hoort het verschil met de reguliere vliegtuigen die naar MAA gaan. Geen vliegtuigspotter maar wel interesse in welk oorlogstuig boven mijn hoofd vliegt. Als ik 's nachts een straaljager hoor cirkelen zal ik ook altijd even online kijken hoe of wat. Noem het maar een tik van me.
Wat een apart ras, dat wit met zwart omzoomde veren 💜
Prachtig zeg. Ik heb dit ras nooit eerder gezien.Dat zijn zilver zwartgezoomde kuifhoentjes
Wel interessant. Oorlogsvliegtuigen niet zo, hoewel zo'n Awac of zo is wel mooi om te zien.Tegenwoordig kijk ik regelmatig in de lucht wat er over komt vliegen. Vaak is dat om te zien wat er via Geilenkirchen vertrokken is. Je hoort het verschil met de reguliere vliegtuigen die naar MAA gaan. Geen vliegtuigspotter maar wel interesse in welk oorlogstuig boven mijn hoofd vliegt. Als ik 's nachts een straaljager hoor cirkelen zal ik ook altijd even online kijken hoe of wat. Noem het maar een tik van me.
Ze zijn zo leuk! Heel tam maar wel luidruchtig.Prachtig zeg. Ik heb dit ras nooit eerder gezien.
Tja zet een paar vrouwen bij elkaarZe zijn zo leuk! Heel tam maar wel luidruchtig.
Die zijn ook tam en luidruchtig maar gelijk een ramp 😉Tja zet een paar vrouwen bij elkaar
Tam 😡Die zijn ook tam en luidruchtig maar gelijk een ramp 😉
Hij droomt graag.😊Tam 😡
Hij droomt graag.😊
Maar goed dat ik niet met jullie ben getrouwd dus 😛Tam 😡
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.