Wat is er nieuw

Wat zijn jullie andere hobbies?

Mooie foto hoor en ik neem aan dat die haai nu berecht gaat worden?:DD:DD:DD
 
Hij is ter plekke berecht en geëxecuteerd, John.
Schande, voor zo'n natuurliefhebber als Cousteau.
 
Voor de hobby bezig geweest. Opbergrek voor de verfpotjes. En al even wezen plakken afgelopen week en zojuist met de airbrush gespeeld.

IMG_6491.jpeg
IMG_6494.jpeg


 
YouTube is hartstikke handig om ideeën op te doen voor diverse hobby’s. Heb een doos gebruikt als ‘spuitcabine’ en daar een afzuiger voor badkamer in gemaakt met een filterdoek van afzuigkap ervoor. Slang eraan om naar buiten te leggen.
Vandaag of morgen maar eens uittesten.


IMG_6497.jpeg
IMG_6498.jpeg
 
Vandaag een paar uur wezen priegelen met dit als resultaat. Het motorblok is zo goed als af. De ‘slangen’ heb ik voorzien van een dun ijzerdraadje van 0,4mm van de hobby vd ega. Zo zijn die beter te vormen zonder te knikken. Het frame in de grondkleur zilver gespoten. Die moet nog overgespoten worden met lichtgroen. Maar eerst drogen en delen die niet groen moeten worden afplakken. Wat hier nu klaar is zitten al 7uur werk in.




IMG_6512.jpegIMG_6513.jpegIMG_6514.jpegIMG_6515.jpegIMG_6516.jpeg
 
Toch nog een orchidee(tje) aan het bloeien. Was het vorige keer mijn grootste van geschat 45 cm hoog, nu is het mijn kleinste. Vorig jaar rook hij amper, nu heel sterk naar citroen.

Haraella odorata.

IMG_6253.jpg


IMG_6258.jpg


 
Toch nog een orchidee(tje) aan het bloeien. Was het vorige keer mijn grootste van geschat 45 cm hoog, nu is het mijn kleinste. Vorig jaar rook hij amper, nu heel sterk naar citroen.

Haraella odorata.
Mooie ini-mini Orchidee Nicole.
 
Toch nog een orchidee(tje) aan het bloeien. Was het vorige keer mijn grootste van geschat 45 cm hoog, nu is het mijn kleinste. Vorig jaar rook hij amper, nu heel sterk naar citroen.

Haraella odorata.

Bekijk bijlage 378430

Bekijk bijlage 378429
Voor wat het waard is; ik vind ze prachtig, Nicole!
 
Tjonge dat sopt lekker weg, die loetjes zijn hier uiteraard ook in de amsterdam verspreid.
Stukje verluxt mc donald
 
Eten is wel degelijk een hobby en nog veel leuker als je niet nodig hebt om te lijnen.
Ik vind spelen met taal ook leuk als hobby, dus verbeter de wereld en eindig bij mij!
En kijk niet te lang naar mijn smoel dat zou je (eet)lust benemen.
Grappen maken is ook me hobby.
 
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: buiten ook 25 en om 6 uur is het 21 graden
      Terug
      Bovenaan