Wat is er nieuw

Wat zijn jullie andere hobbies?

Ik kan nog geen weerstand van een rol soldeertin onderscheiden en ik heb, letterlijk, nog nooit iets gewonnen.
Enige jaren geleden deed ik mee aan een verloting bij Alle Kabels.
JEEEEJ!!
Ik had een prijs!

Een Arduino set.😕
Geen idee wat ik daar mee moest.
Ik heb zelfs moeten www-en om uit te zoeken wat ik nu eigenlijk in mijn handen had.
En vervolgens heb ik het enige juiste gedaan dat ik kon doen: weggegeven.

Win je ook eens een keer wat....

Ik kan nog geen weerstand van een rol soldeertin onderscheiden en ik heb, letterlijk, nog nooit iets gewonnen.
JEEEEJ!!
Ik had een prijs!

Een Arduino set.😕
Ik heb zelfs moeten www-en om uit te zoeken wat ik nu eigenlijk in mijn handen had.

Even helemaal off topic. Weet jij dat er een ontzettend groot datalek is geweest bij deze zaak en dat ze dat pas na een paar maanden naar buiten hebben gebracht? Ik was in elk geval de zak.Google maar even op Datalek met de naam van dit bedrijf. Hier een aftrap https://www.rtl.nl/tech/artikel/521...rivegegevens-miljoenen-nederlanders-op-straat

Ja dat weet ik.
Ook keurig bericht van gehad van ze, destijds.
Geen last van gehad.
Account is toen door ze verwijderd, nieuw account aangemaakt, klaar.

Even helemaal off topic. Weet jij dat er een ontzettend groot datalek is geweest bij deze zaak en dat ze dat pas na een paar maanden naar buiten hebben gebracht? Ik was in elk geval de zak.Google maar even op Datalek met de naam van dit bedrijf. Hier een aftrap https://www.rtl.nl/tech/artikel/521...rivegegevens-miljoenen-nederlanders-op-straat
Ja kan gebeuren. En makkelijker als de meeste mensen denken. Maar verder is het een goede keus om kabels etc te kopen.

JEEEEJ!!
Ik had een prijs!

Een Arduino set.😕

Arduino.... Voor mij was het de basis voor een aquriumcomputer, voedingssysteem en een koeler. Alles dus prima in te passen voor onze hobby. Misschien heb je dus inderdaad iets weggegeven.... 🙂🙂😉

Vandaag wat anders dan Kardinalen, Guppen en Barbelen in mn handen gehad:

20250419_131937.jpg
Graskarper van 94cm

Nope, mn oude snoek hengel voorzien van een karpermolen, weerhaakloze haak er aan met stukje brood en lekker in t zonnetje zitten wachten 😎

ik heb ze vroeger ook wel eens gevangen in t Kanaal Almelo-De Haandrik verderop, aan de vaste stok. Beste vechters zijn het.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan