Topicstarter
Topicstarter
Rogue1987
Guest
Goed plan, ga ik morgen even doen. Nu naar bed, de koorts speelt weer op. 🙄 Stomme griep.
BeterschapGoed plan, ga ik morgen even doen. Nu naar bed, de koorts speelt weer op. 🙄 Stomme griep.

Op het lack bijzettafeltje van de Ikea.
Niet perse, jij zit er maar kort op, een aquarium blijft met zijn volle gewicht staan.Als ik er met mijn 90 kilo op kan moet dat ding toch ook blijven staan lijkt mij?
Dat moet je niet accepteren. Dat ze je maar een nieuwe opsturen. Fotootje maken (zonder dat het water zichtbaar is) en reclameren bij de webshop. Hier kijk je nog ja-ren tegenaan.Ja dat tafeltje inderdaad. Heb hem maar verplaatst naar een eiken tafeltje van mijn moeder. Die is heel solide, zo voelt hij ook aan. Ik gok het er maar op.
Andere vraag: ik zie dat er van de bovenkant links een stukje glas afgebroken is. De kitrand in het aquarium is onaangetast. Hij lekt verder niet. Het was dus een klein stukje van de buitenkant. Ik heb het water nu niet helemaal tot boven gevuld voorde zekerheid. Zucht. Gaat lekker. Hij staat nu wel te draaien, zo te zien niets aan de hand.
Plaats even een foto, dat zal duidelijker zijn.Het is maar een piepklein stukje hoor, en ik heb het nog. Het is volgens mij gewoon plastic trouwens. Voelt niet aan als glas. Zal ik het er gewoon weer oplijmen? Het is amper zichtbaar en de kitlijn is intact. De vraag is meer of het gevaarlijk is qua lekken? Het lekt tot nu toe niet. Heti s echt alleen en heel dun lijntje aan de buitenkant.
Ter aanvulling: wel op een lichte plek zetten op kamertemperatuur.Planten kan je makkelijk in een schone emmer dagen lang bewaren.
Balen voor je dat je meteen met een tegenslag te maken krijgt.Dank je. Ja dat was ik ook van plan inderdaad. Ik weet het even niet meer en dan moet ik dus niets beslissen. Ik ben nogal radicaal namelijk, het is bij mij altijd alles of niets en dat kan ineens omslaan. Vanuit het niets.
Was een eiken tafeltje toch? Als het ongelakt is moet je wel rekening houden met watervlekken.Klopt, leerde ik maar eens van ze. Ik maak ze met plezier meermaals. Maar goed, ik heb net met bol.com gemaild. Foto's gestuurd van het gebroken glas. Waarschijnlijk kan ik hem retour zenden. Ik ben benieuwd wat ze zeggen op de foto's. Ik voel me wel een stuk rustiger vandaag. Ben net op het tafeltje gaan staan en springen en het gaf geen krimp dus ik heb me waarschijnlijk zorgen gemaakt om niets. Niet dat Ikea tafeltje maar die andere van hout. Storm in een glas water vermoed ik.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.