lbakker
Well-known member
De koralen kleuren al beter zeker door de nieuwe lamp?
👍
👍
ja klopt, woensdag nog eve de waarden meten kijken of die niet nog verder veranderen.De koralen kleuren al beter zeker door de nieuwe lamp?
👍
Tuurlijk mag dat, kijk ook bij mijn zoet water bakje.@jan fokke, ik rol eigenlijk nu net pas je draadje in, en ik wilde je even zeggen dat ik je aquarium echt heel erg gaaf vind. Laatste fotoreeks met je koralen, prachtig! Ik ga je volgen als dat mag.
ja kloptEen Mithrax zo te zien Jan.
Je bent net te laat Wouter en ik heb een magnetron gewonnen hoorde ikWel leuk altijd die raadplaatjes 😛
Haha, hoorde dat de volgende ronde voor een vriezer is.Je bent net te laat Wouter en ik heb een magnetron gewonnen hoorde ik![]()
Wat moet jij nou met een magnetron? een frituur is de enige waar je mee om kan gaan 🤣Je bent net te laat Wouter en ik heb een magnetron gewonnen hoorde ik![]()
Nee ik heb de meeste snacks uit de oven hoor en Jan heeft daar mooi op ingespeeldWat moet jij nou met een magnetron? een frituur is de enige waar je mee om kan gaan 🤣
Waar zou je zijn zonder onze Jan 🤣Nee ik heb de meeste snacks uit de oven hoor en Jan heeft daar mooi op ingespeeld![]()
Daar heb ik nog nooit van gehoord.Soms kun je tissue verlies
Zal ik morgen wel eens naar kijken, nu is het licht uit doen niet meer te zienAi die zien er niet goed uit helaas.
Soms kun je tissue verlies tegenhouden door een stukje dat nog niet aangetast is eraf te knippen en dat stukje ergens anders te plaatsen. Op de foto is alleen niet goed te zien of er nog voldoende onaangetast is om te kunnen stekken.
Na wat googlen bedoeld hij het engelse woord tissue (tissue loss disease) of Rapid Tissue Necrosis)Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.