Niels is vergeten dat er in onze voorwaarden staat dat een beheerder ook een zeewaterbak moet hebbenVerwacht binnen niet al te lange tijd wel weer een topic van je
Niels is vergeten dat er in onze voorwaarden staat dat een beheerder ook een zeewaterbak moet hebbenVerwacht binnen niet al te lange tijd wel weer een topic van je
Ik heb dat nergens gelezen............🤔😉.Niels is vergeten dat er in onze voorwaarden staat dat een beheerder ook een zeewaterbak moet hebben
Misschien moet je helaas je oerbos veranderen in een mangrovebos🤪Ik heb dat nergens gelezen............🤔😉.
Gelukkig heb ik die verleiding niet 😉.Misschien moet je helaas je oerbos veranderen in een mangrovebos🤪
Dat staat ook in de kleine lettertjes Ed🤣🤣Ik heb dat nergens gelezen............🤔😉.
Voor het eerst dat jij die leest dan 😏.Dat staat ook in de kleine lettertjes Ed🤣🤣
Nee ik lees ze ook niet want met een leesbril zie ik ze nog niet duidelijk maar ja ik heb niet voor niets een zeewaterbak he🤣Voor het eerst dat jij die leest dan 😏.
Vandaag zijn de laatste koralen én de vissen opgehaald, heb begrepen dat zij een gigantische zwemruimte krijgen😉
Daarna de bak direct maar leeggehaald en alvast wat schoongemaakt.
Voor nu dus weer een einde in dit doorlopende foto album, al zou het mij niet verbazen als er ooit weer een nieuw beginnetje gemaakt wordt, ik heb nog ideeën en wensen zat
en dan is ook leuk:Niels is vergeten dat er in onze voorwaarden staat dat een beheerder ook een zeewaterbak moet hebben
Gelukkig heb ik die verleiding niet 😉.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.