kwartiertje/halfuurFlink wat liter en daar ben je wel even mee bezig denk ik.
ik meet die ook nooit , lees gewoon af 😜Mooi erwin en dat zijn waarden die ik nooit eet. Ik meet alleen de kh, ca en mg. En af en toe de no3/po4.
Net weer gedaan (toegevoegd en nu ging het iets omlaag 😊)270 is netjes hoor! Verbaasd me wel dat plankton het omhoog brengt, meeste toevoeging doen het enorm crashen (wissels trouwens ook)
Overdag dip k naar 270 ook. Snacht pieken rond 295/300
Kan je niet ergens wat steen met stomatella s en pods krijgen?Net weer gedaan (toegevoegd en nu ging het iets omlaag 😊)
Dat zijn goede waardes denk ik ook (als je niks bijzonders extra's doet)
Denk als ik straks meer ga belichten dat het zowieso gaat stijgen , want tis nu maar donker sumpje met 2 T5 .
Er is wel heel weinig leven te bespeuren (bijna niks) in de sump , das wel spijtig .
Paar slakken zitten er nu in en dat is dan dan ook .
Klopt , moet ik eens werk van maken .Kan je niet ergens wat steen met stomatella s en pods krijgen?
Ed was hier toen k de zak spheres open trok, enorme hoeveelheid pods op de grond enzo.. armen kriebelde er helemaal van
Uhmm, kende ik nog niet .https://www.oceanandlake.nl/zeewater/filters/maxspect-nano-tech-bio-sphere-1kg
Volgens mij zag ik die dingen ook op de foto s van Ed of ik moet me vergissen🙂
Ik ook niet maar ik ben sinds kort vriendjes met Google😉Uhmm, kende ik nog niet .
Ja dat zijn ze. Die dingen zitten vol goeds uit een ingedraaid systeem. Ze gaan vandaag uit de 2.40 de Trofis in.https://www.oceanandlake.nl/zeewater/filters/maxspect-nano-tech-bio-sphere-1kg
Volgens mij zag ik die dingen ook op de foto s van Ed of ik moet me vergissen🙂
aqua holland , maar is ander zand dan voorheen .Welke gebruik je dan?
Dat mooie spul van vroeger … echte koraalbreuk en echt levend zand (net als vers levend steen) bestaat helaas niet meerVandaag tegenvallerke , zand binnen , helaas heel ander zand tegenwoordig als jaren terug 😢
Ja echt hé , ik wist niet wat ik zag , lijkt net gewoon zand van 't strand aan de belgische kust .....Dat mooie spul van vroeger … echte koraalbreuk en echt levend zand (net als vers levend steen) bestaat helaas niet meer
Van deze oplossing net 1 liter in de bak toegevoegd , afschuimer afgezet .
Filmke van slechts een gedeelte van 1 klein druppeltje ervan (van 1 minuut heb je een beter contrast)
Dat is een mooie overname Erwin 👍. Schitterende koralen, mooi geheel zo.
Bedankt , in deze box kon net 1 stuk , op maat gemaakt ervoor , blij dat ik die bak meegenomen had 😊anders nooit gelukt met emmers en tonnen .Dat is geen half werk Erwin! Mooie volwassen koralen zo te zien!
Net omdat ik er geen hoog budget tegenaan wil gooien voor deze bak heb ik het zo gedaan . In de winkels is men doorgedraaid , zelfs voor "onkruid" gelden absurde prijzen .Idd te mooi om te laten lopen en al heb je het budged is dat een " no brainer". Verder idd hopen dat het de komende weken goed blijft gaan, maar je hebt een goed begin te pakken 👍.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.