Killerfish
Well-known member
Heel gaaf om te zien! Beter een beeld dan dr foto's idd
@Nicolientje-W
Je gelijk dat de leesbaarheid van de tekst beter zou kunnen. Dat is iets voor een volgende keer. Wat betreft het gebruik van Engels. Tja, ik verwacht dit filmpje in de toekomst ook op Engelstalige fora en ik heb ook buitenlandse vrienden. Dan is het gebruik van Nederlands minder handig.
@tuinkabouter
Tegen de tijd dat ik echt geen andere werkzaamheden heb dan zal ik een gaan nadenken of het afknippen van tiewraps (nu is dat niet handig want dat laat altijd scherpe randen achter waaraan je je handen kunt openhalen). En het opknopen van kabels heeft nog geen zin omdat de bevestiging en aansluiting van elektra nog flink zal wijzigen.😀
@benvo
Mijn telefoon geeft aan dat het op dit moment 55 db is. Dat is veel te veel en wordt vooral veroorzaakt door klotsen van het water dat zich boven kan vermengen met lucht - het is boven nog een open verbinding. Maar helemaal geluidloos wordt het natuurlijk nooit.
Same here!Weet niet wat er fout gaat maar de afbeeldingen zijn niet zichtbaar hier krijg dit![]()
Is voor mij ooken zit me af te vragen in hoeverre dit van belang is bij het zee gebeuren
linkje naar het par meting gebeuren http://www.parmeten.nl/
Bij het uploaden van mijn laatste bericht inzake de PAR metingen had ik inderdaad niet in de gaten dat ik de afbeeldingen niet direct vanaf zeewaterforum.info kon knippen en plakken. Tijdens het bewerken van het bericht zag het er prachtig uit maar alleen omdat ik zelf direct ingelogd was bij Zeewaterforum.info. Ik heb deze fout later wel gezien maar ik had ff geen zin om het te herstellen. het was veel te heet.
@World Citizen
Kudo's voor het inventieve werk en het kopiëren van de afbeeldingen.![]()
@tuinkabouter
Lenzen verwisselen gaat hem niet worden. Ik zou niet weten waar ik passende lenzen vandaan moet halen. Daarnaast is het plastic van de lenshouders dusdanig broos dat het spontaan uit elkaar klapt als je het aanraakt. De link die je opgeeft kende ik nog niet dus dank daarvoor.
(en het gaat toch over zoetwater of niet?)
Het wordt een zoutwater bak. De sump moet nog gebouwd worden. Het glas wordt deze week besteld.Hoe moet ik dit zien Hensie? is het meubel wat je teken al klaar en staat er dat al? Of kun je bovenstaande tekening nog maken zoals je wilt?
(en het gaat toch over zoetwater of niet?)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.