jeffrey
Well-known member
- Lid geworden
- 5 september 2004
Heerlijk hoeveel rust deze bak uitstraalt.
Heerlijk hoeveel rust deze bak uitstraalt.
Ik kan ook alleen maar zeggen dat de Inkbird icm een rvs of titanium heater een perfecte combi is, ik ben er ook heel tevreden over, en van de zomer kan ik er mijn ventilators ook nog eens op laten draaien.Tijd voor een update.
Na een maandje draaien op de schego en de inkbird kan ik niets anders zeggen dan dat het geweldig werkt allemaal.
De eerste tijd is het even uitzoeken wat de marges voor een bepaald alarm moest zijn voor de inkbird maar als dat eenmaal goed staat dan werkt het als een speer.
In het begin kwam er nog wel eens een alarm om half 3 snachts omdat de verwarmingstijd te krap stond afgesteld bijvoorbeeld...
Ik kon alles nog net kwijt in mn kast
Bekijk bijlage 320859
Bekijk bijlage 320860
De schego verwarmingstaaf heb ik aan de linkerkant van de bak gelegd, gecamoufleerd door wat stenen ervoor en erop. Dat is ook de reden waarom een glazen verwarming voor mij geen optie was. Je ziet hem nu helemaal niet meer.
Bekijk bijlage 320864
Ik heb na de verwarmingsproblemen ook wat probleempjes gehad met enkele crypto's die in de stress schoten en daarmee met een paar bladeren begonnen te verslijmen. Dit heb ik gelukkig kunnen remmen en dit probleem is opgelost met 2 kuurtjes esha crypto plus.
Ze staan er weer netjes bij.
Bekijk bijlage 320866
Bekijk bijlage 320868
Op het blad rechts zie je bv nog een gaatje van de problemen van een paar weken geleden. Gaatje is niet groter geworden maar ik laat het blad nog even zitten te observatie.
Ik had voor de verwarmingsproblemen op enkele bladeren ook wat gaatjes, maar dat verhaal is eigenlijk ook al opgelost door mn kalium te verhogen.
Al met al gaat het weer de goede kant op 👍
Dank je Ed. Ja tgaat idd weer de goede kant op. Blijven natuurlijk groene prinsesjes die crypto's en je weet dat het ook echt goed mis kan gaan.Die volle kast 😳😉. Netjes hoor en fijn dat het allemaal goed gaat.
Gr. Ed
Mwa moet nog eens aan de slag met wat beugeltjes en kabelgootjes maar dat doe ik wel eens als we weer normaal naar een bouwmarkt kunnen.Ziet er allemaal netjes opgeruimd uit
Prachtwerk!
Snap ik, maar gaat niet gebeuren Jeffrey hahaha 🤣Zeg als jij ooit eens van al jouw Cryptocoryne af wil mag je me best mailen hehehe.
Ja idd, lekker compact zo. Zolang de deurtjes nog dicht kunnen... Kan nog overal bij dus tgaat net 😊Netjes allemaal! Deurtje dicht en niks te zien van de volle kast toch
Hoi Henton. Ja die inkbirds werken gewoon heel erg goed in combi met een titanium verwarmingstaaf. Voordeel is ook nog eens dat je deze heaters horizontaal en helemaal onder water kan houden natuurlijk. Veel meer mogelijkheden om de boel zo te camoufleren.Ik kan ook alleen maar zeggen dat de Inkbird icm een rvs of titanium heater een perfecte combi is, ik ben er ook heel tevreden over, en van de zomer kan ik er mijn ventilators ook nog eens op laten draaien.
De barbelen zorgen er wel voor dat alles netjes opgeruimd wordals er nou nog meer vissen gaan voortplanten weten we hoe het komt 😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.